Klopt, maar is een goede vriend van Jensen (hij komt er regelmatig over de vloer). Vandaar dat we die Hans altijd op de rode bank blijven zien.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
Gisteren gemist, moet het maar even terugkijken als ik de reacties hier zo zie. Ben benieuwd naar Kazan vanavond, verwacht dat het niet echt interessant wordt aangezien we dat verhaal van een failliete Kazan nu wel kennen.
En dan druk je je nog vrij zacht uitquote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Enigszins irritante familie vind ik het.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:20 schreef Xrenity het volgende:
Zeg maar dat Albert de tering kan krijgen
Denk het, is irritant.quote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is ma tokkie aan de medicijnen? Aan de zuip? Die kan geen normale zin uitspreken man.
Zo traaaaaag ook.
Dat is niks nieuwsquote:Op maandag 17 september 2007 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een niveau hebben die mensen, je zult je hele leven maar zo dom blijven.
Nooit wat geleerd, tot helemaal niets in staat, wat een leeg leven heb je dan.
Hard-fiquote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef LongOne het volgende:
Hoe heette die groep die in de uitzending speelde?
Hij kan het nog niet zeker weten, om welke reden dan ookquote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef roburt het volgende:
niet zeggen welke gasten er morgen komen bijvoorbeeldwaar slaat dat op.
Als het voetbalt eindigt is Jensen pas 10 minuten bezig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Blawh het volgende:
Vanavond sla ik ivm champions league een keer over, vind de uitzendingen te matig tot nu toe om het boven het voetbal te verkiezen.
Owjah, de samenvatting van alle andere wedstrijden laten ze nu pas op woensdag zien he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het voetbalt eindigt is Jensen pas 10 minuten bezig.
Ma Tokkie rookt volgens mij de hele dag pretsigaretjes.quote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is ma tokkie aan de medicijnen? Aan de zuip? Die kan geen normale zin uitspreken man.
Zo traaaaaag ook.
Haha, dat vroeg ik me ook al af. Had toch geen enkele functie?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die gast met dat ding! Weet niet hoe zo'n ding heet, maar dat je van de trap kan laten duikelen. Waarom heeft hij dat de hele tijd bij zich
![]()
Dat komt omdat hij nu een week moet vullen, en niet meer een dag in de week (en dat voor 6 weken ofzo). Hij moet ze nu wel te vriend houden, wil hij nog gasten over houdenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:50 schreef northernlight81 het volgende:
Heb ook helemaal niets met de Tokkies. Daarom kijk ik de afleveringen met de Tokkies of gasten van de gouden kooi ook niet. Meestal vind ik Jensen wel goed, alleen is hij niet meer echt zo scherp en direct als vroeger toen zijn show net begon. Toen heerste er onder de bekende Nederlanders echt zoiets als schrik om daar te gaan zitten, nu is hij eigenlijk poeslief tegen iedereen.
Ja goed maar ze was wel lekkerquote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef milagro het volgende:
nu zitten er nerds en beauties bij Jensen.... iedereen lacht om die nerd, wiskunde leraar, woont nog bij mams, is 25 en Belg.. okay is niet echt 'cool'... maar dat wijf, Katelijne , damn, die is ècht dom , die slome stem ook![]()
nou, boeiend, milagro, vertel verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |