Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond Matt Damon
Video's van gisteren @ jensentv.nl
Is dat ooit anders geweest?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Bas321 het volgende:
hij is vatsig dik geworden
Is Jensen ooit niet aan de zware kant geweest op TV?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Bas321 het volgende:
Gisteren heb ik Jensen gelijk afgetieft, hij is vatsig dik geworden, vooral in die filmpjes goed te zien, met z'n zweetkop. Ook bevalt me dat wijf uit de gouden kooi niet. Heb ik helaas Roef gemist.
Ga ik ook maar eens doen, ik heb maandag enkel die Natasja gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ga nu Roef maar eens terugkijken
Daar heeft ie inderdaad een handje (of dit geval tong) van, alleen in het geval van dat gesprek met Damon vond ik hem juist erg onbeleefd om hem telkens te onderbreken en opmerkingen te maken hoe lang het verhaal wel niet duurde. Dat je beperkte TV-tijd hebt, prima, maar Damon zei al van te voren dat het een lang verhaal ging worden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke gast, die Matt, al moet Jensen voortaan niet te diep zn tong in de reet van de geïnterviewden steken
'Ik ben populairder als jou Jensen'quote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef Urquhart het volgende:
Die Roef: ik ben hiervoor geboren. Die vent gelooft echt in zijn sprookjeswereld
En dan nog de klapper: "Ik ben een gewone nuchtere jongen, zonder kapsones"quote:Op woensdag 5 september 2007 21:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'Ik ben populairder als jou Jensen'
'Ik zou dat die Smits wel in z'n gezicht willen wrijven'
'Ik weet niet of ik dat gesmst heb'
Wat een gek
taalfouten vanwege Roef
Dat was idd een hilarische opmerking.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan nog de klapper: "Ik ben een gewone nuchtere jongen, zonder kapsones"
Don't mess with Bassie & Adriaan. Mijn jeugdhelden! Ok, stiekem nog steeds wel een beetje.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef CecilBDemented het volgende:
jensen is de betse
ga lekker bassie en adriaan kijken als je jensen niet leuk vind huilies
volgens mij is hij van Liveshop. (quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die belspelnicht dus.
Hij heeft vast weleens een belspel gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef roburt het volgende:
[..]
volgens mij is hij van Liveshop. ()
Hij is die vent die ik iedere zondagochtend op de tv zag na een avondje diep in het glaasje gekeken te hebben, de gossipshow of zoiets deed hij bij rtl 4. Volgens mij ook belspelletjes daarbij ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij heeft vast weleens een belspel gedaan
Hij heeft gewoon gelijk oor, die Henriette, Astrid én Belinda zijn nare wijvenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:15 schreef Flyduck het volgende:
OMG die gast die is echt te erg gewoon.. wat een figuur...
Even er voor zorgen dat hij niet de enige is die het zwaar heeft, en alle namen op tv gooien..
Heel erg sneu en kansloos, .... wat hij heeft gedaan. Maar als hij echt voor de geleden schade van alle partijen op moet draaien, tenminste daar wil die advocaat naartoe, dan is dit wel de enige manier waarop hij zich kan verdedigen. De andere hoofdrolspelers hebben hem dan laten vallen. Maar goed, hij zal sowieso gestraft worden voor zijn aandeel in deze zaak, alleen als zijn verhaal klopt dan zal hij op deze manier een lagere straf krijgen en hij probeert zijn imago te redden.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:15 schreef Flyduck het volgende:
OMG die gast die is echt te erg gewoon.. wat een figuur...
Even er voor zorgen dat hij niet de enige is die het zwaar heeft, en alle namen op tv gooien..
Belinda is/was actrice. Die andere 2 (Harriete en Astrid) ken ik ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef roburt het volgende:
ohja dat nummer banger hard ken ik wel en de naam rob zegt me ook wel iets maar belinde e.d.![]()
zijn dat ook bekenden NLers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |