wat dacht je van: doctor, doctor - iron maiden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje:
De stem van de zanger lijkt op die van James Hetfield (Metallica jeweets), ze draaiden het op Fields of Rock tijdens het ombouwen van de stage voor Iron Maiden en ik ken 2 woorden van de tekst, namelijk:
Docter, docter.
Het is niet Robert Palmer BTW.
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen hoe dit heet.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
wat dacht je van: doctor, doctor - iron maiden?
Dat is h'm! Thnx!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:52 schreef Fism het volgende:
The bird and the bee - again & again ?
Damn, nooit geweten dat dat van Iron maiden was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
wat dacht je van: doctor, doctor - iron maiden?
http://www.onlylyrics.com/song.php?id=27283quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:24 schreef ASSpirine het volgende:
Lyrics van 2 liedjes die ik maar niet kan vinden op internet...
Joe Cocker - The one
Ray Charles - Mother (dus niet, Mother, look, i'm an acrobat)
Is echt raar, ik zoek op de tekst dat er in staat, en ik kan het nog niet vinden...
In america-ya-ya-ya yodelayee ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef Crappery het volgende:
Ik zoek een nummertje met de volgende "tekst"
jebelile jehehoo juwela juwela juwela hey
Luister eens naar Rune met Calabria. Dat is waarschijnlijk niet het nummer dat je zoekt, maar als dat wel het trompetmelodietje is dat je zoekt, dan maakt dat je zoektocht wat makkelijker...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Supergeert het volgende:
De trompet stukken zijn eigenlijk korte stoten.
toch bedankt voor de suggestie.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luister eens naar Rune met Calabria. Dat is waarschijnlijk niet het nummer dat je zoekt, maar als dat wel het trompetmelodietje is dat je zoekt, dan maakt dat je zoektocht wat makkelijker...
Honderd nummers doorzoeken en beginnen bij de meest recente lijkt mij best te doen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef Gitanki het volgende:
[..]
aangezien Calabria al 100x gejat is.
.
Dan zou ik beginnen met de bekendste/recentste (hoewel deze duidelijk met lyrics is en ik die niet tegenkom in de omschrijving):quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honderd nummers doorzoeken en beginnen bij de meest recente lijkt mij best te doen...
Red Box - For Americaquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef Crappery het volgende:
Ik zoek een nummertje met de volgende "tekst"
jebelile jehehoo juwela juwela juwela hey
Die fluit komt 5 keer hoog, middel en laag tegelijkertijd met de bas? Da's wel een aparte maatsoort dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Supergeert het volgende:
haha nee het is ook geen calabria gejatheid-remix of alex gaudino....het nummer zou qua stijl zomaar eens van chuckie of gregor salto kunnen zijn, maar ik kan het met gewoon nummers downloaden niet vinden...
en dat van die trompet...ja misschiem moet je het zelf eens fluiten 5 keer hoog, 5 keer middel en 5 keer laag dan komt de bass op elke tel en gaat het lage trompet stukje door....
nope, dat is onequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
http://www.onlylyrics.com/song.php?id=27283
Die?
die had ik ook in gedachtenquote:
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:30 schreef jna het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze gebruiken bij de "dagsamenvatting" tijdens het programma "Na de wedstrijden"
Ik bedoel dus het nummer wat ze onder de gemonteerde samenvatting van de wedstrijd zetten.
Super, thanksquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |