Ik ben een van de ongelukkigen die de streams niet kunnen volgen...
Het leuke van deze site vond ik dat er voortdurend gelet werd op djoesie dieteels.
Zou iemand mij (ons) op de hoogte willen houden aub?
quote:
op 10-08-1999 om 11:49 AM schreef Jidder het volgende:
De bewoners zijn een boodschappenlijstje aan het maken.
Ze kunnen toch pas een boodschappenlijst maken als hun weekbudget bekend is? En dat is toch pas bekend als ze de weekopdracht hebben afgerond? Heeft iemand gezien dat ze die opdracht af hebben?
Zoviel de belegen kaas buiten de boot! Slim van Willem. Jonge kaas is goedkoper. Sabine is overigens voor de derde keer bezig alle prijzen op te tellen en komt wederom op een andere einduitkomst. Ra ra!
Hij had toch last van zijn rug?
Mona zit dom voor zich uit te staran en een peuk te roken!
Willem heeft net ff gevoetbald in huis!!
Slecht voorbeeld voor zijn kids!
Tatoo is aan het Koffie zetten.
Hij is nog in een Beta fase, dus commentaar is van harte welkom.
Waar? http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html
En dan kiezen voor:
"Live vanuit het Big Brother huis"
Het kijken naar de streams is uberhaupt een zenuwtergend iets: zo je al connection hebt en net in iets interessants valt: knipt VOO (Hummie) de tekst of het beeld eruit zodra die interessant voor TV-kijkcijfers worden.
Gesprekken laat 's nachts willen ze nog weleens intact laten, als het over koetjes en kalfjes gaat (zoals vannacht Maurice en Karin). De enige 'juicy' info daar was, dat die twee de tijd zaten te vullen uit gêne omdat Bart&Co de slaapkamer aan het bezetten waren.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 08 Oktober 1999).]
de truuk met de ijzerdraadjes is door de redactie afgekeurd. Ze moeten dus het aangepaste budget hanteren, dus geen belegen Kaas maar................. tenenkaas of kopkaas who knows???????!
Ik ben errrrug benieuwd wat voor week opdracht de redactie nu weer weet te verzinnen? Suggesties???
Waarschijnlijk een opdracht waarmee het sex gehalte gestimuleerd wordt, dit trekt nog meer kijkers (Menno Buch zit ook bij veronica).
------------------------------
A dirty mind is a joy forever
Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt???:-)
Waar Sabine, Mona, Karin en Maurice zijn weet ik niet. ik heb ze al de hele avond niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |