abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197848
Waarom zie ik geen verslagen meer van wat er op de streams te zien is?
Gebeurt er niets of is er niemand meer die het in de gaten houdt?

Ik ben een van de ongelukkigen die de streams niet kunnen volgen...
Het leuke van deze site vond ik dat er voortdurend gelet werd op djoesie dieteels.

Zou iemand mij (ons) op de hoogte willen houden aub?

Kapot is leuker
pi_197849
Het sschijnt dat de BBside over belast is en er al twee dagen geen beeld is. VOO wordt een beetje bang van de kracht van internet!
TrustMe!
TrustMe and everything will be right!

pi_197850
Ik zit op mijn werk met een koptelefoon op m'n hoofd en een RA stream in de bovenhoek van mijn beeldscherm. Veel bijzonders gebeurd er niet. De bewoners zijn een boodschappenlijstje aan het maken.
Sabine is geen rekenwonder niets nieuws dus!
I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_197851
Nou, ik zou wel een verslag WILLEN doen maar ja........steeds als ik probeer te connecten 's ochtends om half negen dan zit ik 's avonds om 5 uur nog met precies hetzelfde beeld.......connecting,connecting,connecting
Ik word er echt doodziek van
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_197852
quote:
op 10-08-1999 om 11:49 AM schreef Jidder het volgende:
De bewoners zijn een boodschappenlijstje aan het maken.

Ze kunnen toch pas een boodschappenlijst maken als hun weekbudget bekend is? En dat is toch pas bekend als ze de weekopdracht hebben afgerond? Heeft iemand gezien dat ze die opdracht af hebben?

pi_197853
Ze gaan uit van een maximaal budget, daarop baseren ze al hun boodschappen. Daarnaast bedenken ze welke spullen ze weg zullen laten als de opdracht mislukt.

Zoviel de belegen kaas buiten de boot! Slim van Willem. Jonge kaas is goedkoper. Sabine is overigens voor de derde keer bezig alle prijzen op te tellen en komt wederom op een andere einduitkomst. Ra ra!

pi_197854
ik lees net een ander topic en daar staat dat de week opdracht mislukt is?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 13:09:00 #8
627 Willy
Koekenbakker
pi_197855
Vandaag ff thuis op twee van de drie streams zie ik Ruud grasmaaien!

Hij had toch last van zijn rug?

Mona zit dom voor zich uit te staran en een peuk te roken!

Willem heeft net ff gevoetbald in huis!!
Slecht voorbeeld voor zijn kids!

Tatoo is aan het Koffie zetten.

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_197856
Ik heb het voor elkaar... (denk ik )
Ik ben even aan het knutselen geweest en denk dat ik nu een aardig draaiende HTML pagina heb gemaakt waarop alle BB Live streams te zien zijn.

Hij is nog in een Beta fase, dus commentaar is van harte welkom.

Waar? http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html

En dan kiezen voor:
"Live vanuit het Big Brother huis"

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_197857
Hmmm, ik heb alleen gemerkt dat die reclames een irritante onderbreking zijn voor die geweldige live gestreamde testbeelden...
pi_197858
Ik houd het bij de RealVideo streams, die reclame op MPlayer-streams is afschuwelijk na elke mislukte connectie-poging.

Het kijken naar de streams is uberhaupt een zenuwtergend iets: zo je al connection hebt en net in iets interessants valt: knipt VOO (Hummie) de tekst of het beeld eruit zodra die interessant voor TV-kijkcijfers worden.
Gesprekken laat 's nachts willen ze nog weleens intact laten, als het over koetjes en kalfjes gaat (zoals vannacht Maurice en Karin). De enige 'juicy' info daar was, dat die twee de tijd zaten te vullen uit gêne omdat Bart&Co de slaapkamer aan het bezetten waren.

pi_197859
Ik hoorde net Willem en Ruud praten over een glas dat stuk was ofzo??? En Ruud had het gedaan maar heeft dat niet toegegeven? Weet iemand hier meer over?
Is onze eerlijke, openhartige bonusheld opeens stiekem geworden?

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 08 Oktober 1999).]

pi_197860
Ja Gaby,

de truuk met de ijzerdraadjes is door de redactie afgekeurd. Ze moeten dus het aangepaste budget hanteren, dus geen belegen Kaas maar................. tenenkaas of kopkaas who knows???????!

Ik ben errrrug benieuwd wat voor week opdracht de redactie nu weer weet te verzinnen? Suggesties???

Waarschijnlijk een opdracht waarmee het sex gehalte gestimuleerd wordt, dit trekt nog meer kijkers (Menno Buch zit ook bij veronica).

------------------------------
A dirty mind is a joy forever

zaterdag 9 oktober 1999 @ 02:18:00 #14
593 sjak
Juffie Bloem
pi_197861
Fear......geweldig.
Groter beeld, prima geluid.

Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt???:-)

Lekker douchen!
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 02:31:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_197862
De streams zijn 's nachts het leukst. Net als je denkt zelf eens naar bed te gaan [ze zijn toch allemaal verdwenen] keren de bewoners terug en de regie laat plots hele gesprekken doorgaan zonder geschakel. Zie nu bijv. Sab-Bart. Moeilijk voor je eigen nachtrust!
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 03:11:00 #16
593 sjak
Juffie Bloem
pi_197863
Zouden ze nu dan wel echt slapen?
Lekker douchen!
  zondag 10 oktober 1999 @ 22:33:00 #17
627 Willy
Koekenbakker
pi_197864
De tuin is volop in beeld leuk hé????
zijn ze bang dat we het kunnen volgen of zo??
The only thing we have to fear is FEAR itself
  zondag 10 oktober 1999 @ 22:40:00 #18
593 sjak
Juffie Bloem
pi_197865
Ik kijk nu via de realplayer, Bart, Bianca, Willem en Ruud zitten in de woonkamer te kletsen over de oorlog. Als Bart de oorlog in gaat, gaat ie met een maatje. Ze gaan dan "lekker" kijken??????

Waar Sabine, Mona, Karin en Maurice zijn weet ik niet. ik heb ze al de hele avond niet gezien.

Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')