Verdomme de zomerhit van 2007.... Dat overtreft Huub niet met z'n singeltje....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, had je deze gemist dan?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
Natasia zal wel balen dan dat ze de aandacht moet delen... maar tnxquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem niets horen zeggen. Maar ik zag Natasia wel even bij Amanda staan, die iets zei, waarop Natasia een bedenkelijk (nou ja, wat er bij haar voor doorgaat) gezicht trok.
Jij schrijft het..ik denk het....zeker weten een hit...ik zal Erik Dikeb even bellenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Verdomme de zomerhit van 2007.... Dat overtreft Huub niet met z'n singeltje....![]()
Mooier kunnen we niet wensen. Huub wrijft het er wel in, of Japio.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Natasia heeft het "achter het station voor 10 euro" fragment gezien.
Volgens mij is Natasia volkomen afgedroogd, en heeft ze het zelf niet door.
En anders wordt het wel zo geknípt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Natasia heeft het "achter het station voor 10 euro" fragment gezien.
Volgens mij is Natasia volkomen afgedroogd, en heeft ze het zelf niet door.
Heb je er nu alweer zin in?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Ik heb er zin in vanavond. Voor het eerst lijkt Jensen een beetje achtergrondinfo te hebben verkregen.
Maar ze vindt het niet leuk, duh.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Natasia weet dus van Eric.
Hij staat op mute...ik zit deze steeds te draaien:quote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Natasia weet dus van Eric.
Heeft viezErrric een piepstemquote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Natasia is door het dolle maar opeens hoor ik Eric z'n piepstem en hup...Spot aan op Eric.
Scan, wat kun jij mooie caps maken van een foeilelijke vrouwquote:
La la lala lalalalalaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij staat op mute...ik zit deze steeds te draaien:http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
schrijf je even mee?
vind natas best mooie vrouwquote:Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, wat kun jij mooie caps maken van een foeilelijke vrouw![]()
Zeker een vrouw... ?quote:
Die wilde de kaartjes van de Efteling nog even afrekenen...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty is achtervolgd door paparazzi....
zal Joop van Tellingen wel geweest zijn...
![]()
Ik heb dat vorige week al in menig COS lopen scanderen, snap je... ik wil geen officiele waarschuwing voor liederlijk gedrag in een openbare ruimtequote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeker een vrouw... ?![]()
BIER EN TIETUH......
Op zich is ze qua uiterlijk niet eens zo lelijk hoor, het is alleen die spuuglelijke binnenkant die het compleet verpest.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, wat kun jij mooie caps maken van een foeilelijke vrouw![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week al in menig COS lopen scanderen, snap je... ik wil geen officiele waarschuwing voor liederlijk gedrag in een openbare ruimte![]()
heb vandaag vernomen van iemand die bij de efteling werkt at die melisa helemaal niet is geweest met die 2 kindjes hahahahaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef demins het volgende:
[..]
Die wilde de kaartjes van de Efteling nog even afrekenen...![]()
Top, hoe doe je dat zo snel?quote:
Tuurlijk. Ik bespaar je mijn caps.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Op zich is ze qua uiterlijk niet eens zo lelijk hoor, het is alleen die spuuglelijke binnenkant die het compleet verpest.
Echte schoonheid komt nou eenmaal van binnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |