abonnement Unibet Coolblue
pi_51031283
verder heeft het natuurlijk dan weinig zin om met een mp3 op je kop te gaan lopen, niet echt gezellig.

Ik loop dus ook alleen.
pi_51042102
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik loop alleen en dat vind ik wel prettig. Ik hoef met niemand rekening te houden en kan helemaal zelf m'n tempo bepalen.
Met een ander lopen is volgensmij alleen een aanrader als je allebei hetzelfde tempo kan lopen en dat zal bij beginners vaak lastig zijn.
Klopt je moet wel hetzelfde tempo hebben. Maar ik dacht dat met beginners het tempo in het begin gelijk is. Dat het tempo verschil pas later komt. Hoe doen ze dit dan bij die clubs?

Wellicht moet ik dan maar echt alleen gaan lopen, en de tip om uit de buurt te gaan beginnen niet negeren.
Inspiratieloos!
  zondag 1 juli 2007 @ 23:25:37 #53
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51043889
Bij beginners is het tempo niet altijd gelijk. Iedereen heeft een eigen tempo en voor de één zal dat heel anders liggen dan voor de ander. M'n man en ik zijn allebei geen geoefende lopers, wel sporters, maar ons natuurlijke looptempo ligt heel anders. Hij is 20 cm langer dan ik (en z'n benen schelen nog wat meer) en zijn snelheid is dus ook veel hoger dan de mijne. Samen lopen is dus voor ons echt een slecht idee: hij loopt op z'n dooie akkertje terwijl ik me uit de naad ren.

Bij clubs trainen ze vaak een keer of twee in de week samen op de baan. Dan doen ze tempowerk, dus vaak achter elkaar met hoge snelheid kortere stukken lopen. De langere duurlopen doen ze dan op de dagen dat ze zelf alleen trainen.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:36:24 #54
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51044261
Ik hardloop altijd met keiharde tracks als Galvanize van Chemical Brothers of de Smashing Pumpkins op mn oren. Soms ook The Riddle van Gigi d'Agostino en af en toe Van Morrison
pi_51044886
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:25 schreef Jojogirl het volgende:
Bij beginners is het tempo niet altijd gelijk. Iedereen heeft een eigen tempo en voor de één zal dat heel anders liggen dan voor de ander. M'n man en ik zijn allebei geen geoefende lopers, wel sporters, maar ons natuurlijke looptempo ligt heel anders. Hij is 20 cm langer dan ik (en z'n benen schelen nog wat meer) en zijn snelheid is dus ook veel hoger dan de mijne. Samen lopen is dus voor ons echt een slecht idee: hij loopt op z'n dooie akkertje terwijl ik me uit de naad ren.

Bij clubs trainen ze vaak een keer of twee in de week samen op de baan. Dan doen ze tempowerk, dus vaak achter elkaar met hoge snelheid kortere stukken lopen. De langere duurlopen doen ze dan op de dagen dat ze zelf alleen trainen.
Ik ken dat snelheidsverschil. Ik heb 12 jaar geleden de Kennedymars gelopen. Wij hebben geoefend met 4 dames en ik en nog een andere hadden hetzelfde tempo. Dat liep idd heerlijk.
Ik ben zojuist aan het zoeken geweest naar routes welke ik kan gaan gebruiken en ga beginnen. Alleen, toch maar.
Inspiratieloos!
  maandag 2 juli 2007 @ 00:08:09 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51045200
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef Mirri het volgende:
Ik hardloop altijd met keiharde tracks als Galvanize van Chemical Brothers of de Smashing Pumpkins op mn oren. Soms ook The Riddle van Gigi d'Agostino en af en toe Van Morrison
Ik loop eerst de run, en loop daarna nog 'n minuut of 10 op m'n eigen muziek. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 2 juli 2007 @ 00:39:57 #57
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51045979
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik loop eerst de run, en loop daarna nog 'n minuut of 10 op m'n eigen muziek. .
hoe bedoel je?
eerst een les van evy, en dan nog eens daarna 10 minuten extra aan 1 stuk?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 2 juli 2007 @ 17:14:32 #58
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_51063607
pfff net les 1 gedaan. Maar ik vrees dat mijn basisconditie nog iets onder de startvereisten van Evy ligt... Tenminste, ik was behoorlijk licht in mijn koop na de 19 minuutjes. Maar goed, dan maar gewoon in het begin alle lesjes 2 keer lopen. Dus ik doe de volgende keer weer lekker les 1.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_51064148
Wat een kut training was dit zeg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 2 juli 2007 @ 17:45:54 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_51064663
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
eerst een les van evy, en dan nog eens daarna 10 minuten extra aan 1 stuk?
Nouja, niet 10 minuten achter elkaar, maar wel korte stukjes van een paarhonderd meter vol gas sprinten, dat wel. Dat gaat veel beter na een half uurtje Evy.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_51069281
nu al een paar dagen niet getrainend., komt door een druk weekend ( visites) en Nachtdiensten. Met nachtdiensten in de benen dan wilhet niet zo lukken. Morgen zal er dus weer wat op de agenda staan
  maandag 2 juli 2007 @ 19:57:37 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51069337
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef FJD het volgende:
Wat een kut training was dit zeg
Waarom? Liep je niet lekker?
pi_51086694
Ik heb gisteren mijn 1ste les gelopen. Damm wat heb ik een beroerde conditie! En dan kwam er nog bij dat ik niet lang genoeg heb gewacht na het avondeten ( ruim een half uur). Ik heb behoorlijk wat last van mijn maag gehad en kon de laatste van 3 min niet volledig uit voeren. Dat wordt dus les 1 opnieuw morgen en nu nog langer wachten na het eten.
Inspiratieloos!
pi_51086801
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom? Liep je niet lekker?
Te hard van start, ademhaling slecht onder controle, te weinig afstand gelopen, paar keer moeten stoppen, geen tempo vast kunnen houden. Groot drama dus. Morgen maar een paar leuke muziekjes op mn telefoon zetten om mn gedachten van het hardlopen te halen.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef it_was_me het volgende:
En dan kwam er nog bij dat ik niet lang genoeg heb gewacht na het avondeten ( ruim een half uur).
Twee uur wachten zorgde de vorige keer al voor flinke oprispingen. Ik probeer dus voor het eten te lopen of echt pas heel laat.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51086891
Evy!

Heb nu drie lessen gedaan. Bij de eerste dacht ik, god help waar ben ik aan begonnen, maar bij de derde hield ik alles al netjes vol. Morgen de vierde les. Ik vind het echt tof, ook leuke muziek erbij en zo.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juli 2007 @ 11:34:02 #66
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51087656
Mja, ik loop nu al een tijdje dus eigenlijk geen idee of je midden in zo'n serie kan inhaken. Bij les 1 beginnen wordt hem echt niet bij mij.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51087813
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef Toeps het volgende:
Evy!

Heb nu drie lessen gedaan. Bij de eerste dacht ik, god help waar ben ik aan begonnen, maar bij de derde hield ik alles al netjes vol. Morgen de vierde les. Ik vind het echt tof, ook leuke muziek erbij en zo.
Wacht maar tot de backstreet boys langskomen En dat 'jealousy' kan ik eigenlijk ook niet meer horen.
Ik ben een beetje te veel aan het anticiperen op langere looptijden (les 21 liep ik nog bijna 11 km/uur, gisteren zat ik precies op 10). Niet dat ik nu niet ontzettend moe & bezweet ben aan het eind hoor, maar ik wil liever wel het tempo volhouden. Tandje harder lopen dus morgen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_51088329
Calabria!

En jealousy is inderdaad ook verschrikkelijk.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:09:56 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_51099295
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef freud het volgende:
Mja, ik loop nu al een tijdje dus eigenlijk geen idee of je midden in zo'n serie kan inhaken. Bij les 1 beginnen wordt hem echt niet bij mij.
In principe liep ik nooit, maar ik heb nog een aardige basisconditie over van het zaalvolleyballen en het beachvolleyballen. Ben vandaag begonnen met les 13, en dat ging heel erg goed. Ik denk alleen wel dat ik morgen spierpijn heb, maar ik kon alles goed volhouden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:13:00 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51099396
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef freud het volgende:
Mja, ik loop nu al een tijdje dus eigenlijk geen idee of je midden in zo'n serie kan inhaken. Bij les 1 beginnen wordt hem echt niet bij mij.
Halverwege inhaken kan natuurlijk prima, trek je het niet probeer je over 2 dagen een lagere, lukt het wel loop je vanaf daar
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:21:58 #71
48233 Auticia
warriorette
pi_51148724
Ik ben vandaag begonnen, samen met de hond. Erg leuk!
I bet you are flying inside.
pi_51151526
Geweldige training gehad

Ruim 11km/u gelopen, 33minuten aan een stuk gelopen en dat ging met groot gemak
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51156818
Had gisteren les 4, en ik vond het echt een eitje. Ongelofelijk hoe snel mijn conditie opbouwt. Nou ja, het is eigenlijk gewoon een kwestie van goed kunnen blijven ademhalen, dan kun je oneindig doorrennen.
pi_51182246
Mooi schema. Heb alle trainingen gedownload, nu nog even een druk weekend, en dan vanaf dinsdag beginnen met trainen. Ben benieuwd hoe het gaat
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:32:59 #75
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51183284
Net les 18 gelopen. Ging weer lekker. Maandag gaan we op vakantie en ik hoop dat ik daar ook een lekkere route kan vinden om te lopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')