Ik denk dat dat lastig is en raar lijkt. Kast moet nog open kunnen natuurlijk. Maar bedankt voor meedenken. Baal er wel van!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Ireth het volgende:
Kast op schuiven tot voor die lelijke plek en bedje in de lengte daar naast neerzetten. Dus hoofdeind/voeteneind naar het raamkant.
Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Tante hier: een poosje geleden gingen we met de hele familie (grootouders, tante, broer met vrouw+3 kinderen) naar een vakantiepark.
Dag 2: kleine meid van 19 maanden speelt onder het wakend oog van tante in het babybad. Je kent het wel: 2 emmertjes en niks leuker dan water van het een in het andere emmertje gooien. En repeat. Andere versie: water scheppen in beide emmertjes!![]()
Emmertjes staan op de rand van het zwembad en kind bukt zich 1353 keer om water te scheppen. Bij de 1354e keer ging het mis: hoofd tegen de rand, tand door de lip. Kind:![]()
![]()
![]()
Tante:
![]()
![]()
![]()
Dag 3: kleine meid beklimt - onder (niet zo) wakend oog van moeder- een kinderstoel en dondert met stoel en al omver. Buil op haar koppie.![]()
![]()
![]()
![]()
Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl moeder met jankend kind met bloedend lipje op schoot zit komt een echtpaar langs. Hee, die kennen we nog uit het zwembad! Waarop zij vragen: 'goh, heeft ze alweer een tand door de lip?
Ouders:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.
Dat hebben wij nuOns manneke staat een beetje sneller dan goed voor hem is, klimt overal in en op, wil langs de tafel lopen (waar hij niet zo goed in is) en los staan (dat kan hij écht nog niet) en flikkert dus constant om. En maar blijven proberen. Bult op zijn koppie, gelukkig nog geen tanden om door de lip te gaan, maar wel her en der wat blauwe plekken en butsen.
Gisteren bij het CB is me een keer of 4 door die arts verteld dat ik wel om hem moest denken en voorzichtig moest zijn.
Voelde me zo lullig
Ah, wel zielig, maar ik moest er wel hardop om lachen!quote:[b]Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
OipEerste melding hier dan maar!
Hier stilte, lief spelen, nog steeds lief spelen, wat gemompelWe zeggen net tegen elkaar dat het zo lekker rustig is, want gisteren was meneer niet te genieten.
Op dat moment komt hij even dichter naar ons toe gekropen en trekt zich aan mijn been op. Ik zie dat hij iets in zijn mond heeftDat is maf. Wat is het? Steekt half uit zijn mond. Dus ik trek het er uit....
SnoepsmileyStond onze snoeppot er nog van gisteravond
![]()
Dat is zo'n weckfles achtig iets, dus al knap dat hij hem open kreeg. Dus smiley afpakken (huilen!!! Nee vent, je bent bijna 11 maanden, je mag geen smileys!) en ventje schoongepoetst en een stuk fruit gegeven.
Ik de snoeppot opruimen, liggen er nog een stuk of 3 afgelebberde smileys naast (gelukkig! alleen smileys in de snoeppot, die kan hij niet helemaal in zijn mond steken)
En er zat er ook nog één aan zijn been geplakt net
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben laatst Cas vergeten in de autohij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Het kan in een kwartier tijd al heeel erg warm worden in zo'n auto! Ik zou het nooit doen op zo'n hete dag. In de winter misschien eventjes. Maar altijd eventjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef Iksje het volgende:![]()
Goed dat je 't door had! Hier in B zijn er laatst nog twee kindjes geweest die in de auto achtergelaten werden (één door verstrooidheid en één bewust)
Ik probeer mijn blunders snel te vergeten![]()
Een recente: ze saat stiekem in het fruitmandje te prutsen terwijl ik afwas. Nog voor ik haar kan berispen heeft ze haar mond al in een perzik gezet...uiterraard die ene met schimmel op (en er waren nog drie tot moes geknepen perzikken zo bleek later, schimmelloos)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |