abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 11:06:54 #76
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_69144272
Kast op schuiven tot voor die lelijke plek en bedje in de lengte daar naast neerzetten. Dus hoofdeind/voeteneind naar het raamkant.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_69144326
prinsessengroeimeter zat ik ook aan te denken idd. Uitzoeken of die te koop is en waar. Maar de randen zijn ook gescheurd, dus moet breed genoeg zijn.
Behang is ook een optie idd. Of ik dacht nog aan een poster, ben online aan het kijken.
pi_69144520
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Ireth het volgende:
Kast op schuiven tot voor die lelijke plek en bedje in de lengte daar naast neerzetten. Dus hoofdeind/voeteneind naar het raamkant.
Ik denk dat dat lastig is en raar lijkt. Kast moet nog open kunnen natuurlijk. Maar bedankt voor meedenken. Baal er wel van!

http://www.posters.nl/inf(...)-pretty_1_19126.html
Deze vind Kim leuk.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:14:52 #79
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_69144544
Kast kan dan toch ook open? Zoals de kast nu staat, helemaal doorschuiven naar rechts tegen de muur aan. En dan daarnaast het bedje tegen de muur aan? Volgens mij krijg je dan juist een zee van ruimte!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_69144689
Ja kast dus helemaal tegen de uur aan en daarnaast dus. Ja ok, kan het proberen idd.
Ik las het heel raar eerst

Nou, ik ben in overleg met Djeez of we de poster doen, of de boel verschuiven.
pi_69146558
Oh, Ingrid, die poster is anders wel heel leuk hoor

Je kan ook de kast verschuiven én die poster kopen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69146705
Kast verschuiven lijkt wel een optie

Ik heb wel eens, toen L. nog niet kon zitten en beide oppas-ukken wel. L. gewoon op zijn kontje neergezet en losgelaten.

BOM Brúúúúl! Oja, dat kon hij nog niet
pi_69147026
Kast verschuiven gaat niet lukken, vanwege stopcontact die nodig is.
Poster ga ik nog bij praxis kijken en anders die van hierboven bestellen. Of ik moet bij praxis iets anders tegenkomen.
pi_69148334
Ik zou ook even bij Xenos kijken, daar hebben ze ook vaak een hoop posters
pi_69149501
Bedankt voor de tip!
pi_69149882
een strook prinsessenbehang van boven naar beneden?
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2009 @ 13:58:11 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_69149931
De start van nog meer scheuren en kleuren
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_69150856
Ervaring Moussy?

Maar ik heb toch wel die poster besteld net. Ben benieuwd hoe ze het vind, morgen of overmorgen is hij er!
pi_69179631
Tante hier: een poosje geleden gingen we met de hele familie (grootouders, tante, broer met vrouw+3 kinderen) naar een vakantiepark.

Dag 2: kleine meid van 19 maanden speelt onder het wakend oog van tante in het babybad. Je kent het wel: 2 emmertjes en niks leuker dan water van het een in het andere emmertje gooien. En repeat. Andere versie: water scheppen in beide emmertjes!
Emmertjes staan op de rand van het zwembad en kind bukt zich 1353 keer om water te scheppen. Bij de 1354e keer ging het mis: hoofd tegen de rand, tand door de lip. Kind: Tante:

Dag 3: kleine meid beklimt - onder (niet zo) wakend oog van moeder- een kinderstoel en dondert met stoel en al omver. Buil op haar koppie.

Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.

Terwijl moeder met jankend kind met bloedend lipje op schoot zit komt een echtpaar langs. Hee, die kennen we nog uit het zwembad! Waarop zij vragen: 'goh, heeft ze alweer een tand door de lip?

Ouders:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69182652
oh vooruit, hier mijn ergste. indertijd met broertje. het had gesneeuwd. we hebben dus:
1 simmu
1 broertje
1 sleetje
en een hond
guess wat die combinatie oplevert! sneu dat de hond niet zo goed luisterde en pardoes (over het slootje en onder de draad door) het weiland in rende.......

voor de duidelijkheid: ik bond dus de hond voor het sleetje met broertje erin

[ Bericht 11% gewijzigd door simmu op 19-05-2009 11:28:40 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:49:41 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69208023
Hihihi, zo ken ik er ook eentje Simmu. Tante in Zwitserland, besneeuwde berghelling, opgeblazen vrachtwagenbinnenband, schans gebouwd aan de onderkant van de helling, nichtje met bril. Oh en dan op 24 december, waardoor ze kerst met een met ducktape aan elkaar hangende bril heeft mogen 'vieren'.

Het zelfde nichtje heeft overigens jaren later wraak genomen door bij mij blonde highlights in mijn haar te zetten, maar iets te scheutig met blondeerspul en daarna goed doorkammen. Natuurlijk ook weer op de 24ste (ik had beter moeten weten....) waardoor ik wortelkleurig op alle kerstfoto's sta.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 20 mei 2009 @ 07:28:58 #92
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_69214008
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Tante hier: een poosje geleden gingen we met de hele familie (grootouders, tante, broer met vrouw+3 kinderen) naar een vakantiepark.

Dag 2: kleine meid van 19 maanden speelt onder het wakend oog van tante in het babybad. Je kent het wel: 2 emmertjes en niks leuker dan water van het een in het andere emmertje gooien. En repeat. Andere versie: water scheppen in beide emmertjes!
Emmertjes staan op de rand van het zwembad en kind bukt zich 1353 keer om water te scheppen. Bij de 1354e keer ging het mis: hoofd tegen de rand, tand door de lip. Kind: Tante:

Dag 3: kleine meid beklimt - onder (niet zo) wakend oog van moeder- een kinderstoel en dondert met stoel en al omver. Buil op haar koppie.

Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.

Terwijl moeder met jankend kind met bloedend lipje op schoot zit komt een echtpaar langs. Hee, die kennen we nog uit het zwembad! Waarop zij vragen: 'goh, heeft ze alweer een tand door de lip?

Ouders:
Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.

Simmu

Ca.ra
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_69214180
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 07:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van het ouderschap. Gebeurt er niks van het gene dat je voorziet, gebeurt er wel iets anders. En dan heb je ook nog de 'clumsyfase', waarin je denkt dat je kind veel meer valt dan al die anderen.

Dat hebben wij nu Ons manneke staat een beetje sneller dan goed voor hem is, klimt overal in en op, wil langs de tafel lopen (waar hij niet zo goed in is) en los staan (dat kan hij écht nog niet) en flikkert dus constant om. En maar blijven proberen. Bult op zijn koppie, gelukkig nog geen tanden om door de lip te gaan, maar wel her en der wat blauwe plekken en butsen.

Gisteren bij het CB is me een keer of 4 door die arts verteld dat ik wel om hem moest denken en voorzichtig moest zijn.

Voelde me zo lullig
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:22:43 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69223971
quote:
[b]Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Dag 5: gezellig samen bowlen. Iedereen houdt de kleine meid in de gaten want bowlingballen zijn gevaarlijk. Waarop zij over een drempeltje struikelt: tand door de lip.
Ah, wel zielig, maar ik moest er wel hardop om lachen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70729471
Oip Eerste melding hier dan maar!

Hier stilte, lief spelen, nog steeds lief spelen, wat gemompel We zeggen net tegen elkaar dat het zo lekker rustig is, want gisteren was meneer niet te genieten.
Op dat moment komt hij even dichter naar ons toe gekropen en trekt zich aan mijn been op. Ik zie dat hij iets in zijn mond heeft Dat is maf. Wat is het? Steekt half uit zijn mond. Dus ik trek het er uit....

Snoepsmiley Stond onze snoeppot er nog van gisteravond
Dat is zo'n weckfles achtig iets, dus al knap dat hij hem open kreeg. Dus smiley afpakken (huilen!!! Nee vent, je bent bijna 11 maanden, je mag geen smileys!) en ventje schoongepoetst en een stuk fruit gegeven.

Ik de snoeppot opruimen, liggen er nog een stuk of 3 afgelebberde smileys naast (gelukkig! alleen smileys in de snoeppot, die kan hij niet helemaal in zijn mond steken)

En er zat er ook nog één aan zijn been geplakt net
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 09:26:56 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_70729622
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Oip Eerste melding hier dan maar!

Hier stilte, lief spelen, nog steeds lief spelen, wat gemompel We zeggen net tegen elkaar dat het zo lekker rustig is, want gisteren was meneer niet te genieten.
Op dat moment komt hij even dichter naar ons toe gekropen en trekt zich aan mijn been op. Ik zie dat hij iets in zijn mond heeft Dat is maf. Wat is het? Steekt half uit zijn mond. Dus ik trek het er uit....

Snoepsmiley Stond onze snoeppot er nog van gisteravond
Dat is zo'n weckfles achtig iets, dus al knap dat hij hem open kreeg. Dus smiley afpakken (huilen!!! Nee vent, je bent bijna 11 maanden, je mag geen smileys!) en ventje schoongepoetst en een stuk fruit gegeven.

Ik de snoeppot opruimen, liggen er nog een stuk of 3 afgelebberde smileys naast (gelukkig! alleen smileys in de snoeppot, die kan hij niet helemaal in zijn mond steken)

En er zat er ook nog één aan zijn been geplakt net

Ik ben laatst Cas vergeten in de auto hij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:01:39 #97
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70732139
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ben laatst Cas vergeten in de auto hij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
pi_70735585

Goed dat je 't door had! Hier in B zijn er laatst nog twee kindjes geweest die in de auto achtergelaten werden (één door verstrooidheid en één bewust)

Ik probeer mijn blunders snel te vergeten
Een recente: ze saat stiekem in het fruitmandje te prutsen terwijl ik afwas. Nog voor ik haar kan berispen heeft ze haar mond al in een perzik gezet...uiterraard die ene met schimmel op (en er waren nog drie tot moes geknepen perzikken zo bleek later, schimmelloos)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:58:43 #99
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_70748268
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef Iksje het volgende:

Goed dat je 't door had! Hier in B zijn er laatst nog twee kindjes geweest die in de auto achtergelaten werden (één door verstrooidheid en één bewust)

Ik probeer mijn blunders snel te vergeten
Een recente: ze saat stiekem in het fruitmandje te prutsen terwijl ik afwas. Nog voor ik haar kan berispen heeft ze haar mond al in een perzik gezet...uiterraard die ene met schimmel op (en er waren nog drie tot moes geknepen perzikken zo bleek later, schimmelloos)
Het kan in een kwartier tijd al heeel erg warm worden in zo'n auto! Ik zou het nooit doen op zo'n hete dag. In de winter misschien eventjes. Maar altijd eventjes.
En die andere... hoe kan dat toch? Ik werk zelf in de kinderopvang en als we een kind missen, wordt er altijd gebeld. Iemand moet dat kind toch gemist hebben?? En je moet wel een heel erg work-aholic zijn, wil je je kind vergeten weg te brengen.
Intriest dat dit blijft gebeuren.
pi_70762645
Ja, ik snap het ook niet, hoe je je kind kan vergeten, dat de frank niet eerder valt. (zoals bij moussy, van huh waar is X?)
En nu je het zegt, bij ons wordt er ook gebeld/gesmst als ons meisje er op de verwachte dag niet is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')