Maar het is Lieke hè. Dat is al reden genoeg voor sommigen om dat gerecht de grond in te boren.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Lieke heeft toch gewoon kipkerrie met rijst en doperwtjes klaargemaakt? Is best een lekker gerecht hoor, alleen jammer van de ananas. Persoonlijk hou ik niet van vlees + vruchten in 1 gerecht.
Altijd nog beter dan tegen het doucheputje.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat hij eruit ging, anders had hij idd mee gemogen naar Jensen.
Brian praat met kikkers.![]()
ik hoop op nastasia.........dan betaal ik nog wel 2 maanden hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Rotterdammert het volgende:
wie zal de volgende zijn die de toneelhaak krijgt?
Mag mootie Brian dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef klarelucht het volgende:
de kikker praat tegen Brian...
You've got a point,quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan tegen het doucheputje.![]()
Ze staat wel alleen nu, brian en zij hebben afstand genomen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik hoop op nastasia.........dan betaal ik nog wel 2 maanden hoor!
hij kijkt anders wel als HANGMANquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij nu ook al aan dat soort onzinkreten meedoet.
Er speelt nog voldoende rondom Eric. Er wordt op fora heel veel over hem gesproken.... dus alles BEHALVE een toneelhaak.
Dat accent staat jou niet wijffie...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Ze gaat een glaasie neme he, want ze ken um hebbe
Doe mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |