abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197843
Ik wordt helemaal gek van dat jarloerse gelul van mensen die negatief zijn over het programma BIG BROTHER. Als je het niet leuk vind zeik dan niet zo ! en kijk dan niet. Nog erger is het gezeik van andere omroepen, die zo jarloers zijn op dat programma, dat ze door flink negatief te zijn, stiekem nog een graantje meepikken van VERONICA. even voor de concurentie : HOU OP MET DAT GELUL EN BEDENK ZELF OOK EENS EEN LEUK PROGRAMMA !!!! En laat dat programma met rust, en vooral de bewoners. Jullie verzieken het anders voor de mensen die het wel ECHT leuk vinden.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 11:25:00 #2
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_197844
Waah, ochtendhumeur ofzo?????

Hoe kom je er in godsnaam bij dat wij BB niet leuk vinden? BB-vgerslaafd Nederland vindt juist steun bij elkaar op dit Forum (in navolging van de AA). En wij verpesten het dus helemaal niet voor de rest van Nederland! Ik wil begrip voor mijn situatie!!

PS. Pas terugkomen als je ochtenhumeur verdwenen is!!

pi_197845
Ja hoor ... open maar een nieuw topic....
Ik ben niet JARloers, ook niet jaloers en mag hier mijn mening uiten net zoals jij!
Ik laat me de mond echt niet snoeren.
BB is een geweldig programma en heeft ook zijn minder leuke kantjes, die hier gewoon overbelicht raken. Voor mij wordt het hele BB-verhaal hiermee alleen maar leuker.
Laat MIJ toch met rust!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_197846
Sorry, Barbarella het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik ben bang dat als de Media zo door gaat we steeds minder te zien krijgen van BIG BROTHER, en dat zou ik jammer vinden. Kijk maar eens naar een van de eerste dagen, toen zagen we echt alles op internet. Moet je nu eens kijken.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 13:41:00 #5
778 The Joker
The man who hates Bartman!
pi_197847
Weet iemand misschien hoe het komt dat ik sind dat BB in de lucht is, ik nog nooit een stream heb gezien? Ik heb een hele snelle verbinding. Ligt het er misschien aan dat ik achter een proxyserver zit!
WHHOOOAAAHAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')