ach joh het zijn allemaal hypocriete griezels stuk voor stuk.......maar ja ze verschaffen mij toch heel wat uurtjes amusement dus ..........quote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is verschil in het met zijn allen pesten en geen achterban meer hebben of zoals tegen Jaap je nog wel een achterban hebt (BAN).
Waarom denk je dat iemand dat zou willen zien? Tenzij hij/zij krankzinnig verliefd op je is...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand m'n filmpje al gezien ( dat ik al 3x heb gepost en wat nog in een amateurstadium verkeert ?)
Misschien is het hem niet gegund op een waardige villa te verlaten om wat hij Nicolaas en in zekere zin Huub heeft aangedaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is verschil in het met zijn allen pesten en geen achterban meer hebben of zoals tegen Jaap je nog wel een achterban hebt (BAN).
schatje, dat doe ik 3 maal per week, pm moet je niet over lullen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
warning: niet te veel spammen hier, help elkaar via PM en klik op zijn ads ( google) onderaan ongeveer 1x per week![]()
![]()
![]()
Wat heeft hij nico dan aangedaan? Huub ben ik het, zelfs als oprechte Huub hater mee eens, heb ik altijd gezegd. Dat was schandalig.....quote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien is het hem niet gegund op een waardige villa te verlaten om wat hij Nicolaas en in zekere zin Huub heeft aangedaan.
Zou niet gewoon hypocriet moeten zijn om überhaupt met dat spel mee te kunnen doen. Als je ziet hoe snel hier soms de stemmingen al omslaanquote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh het zijn allemaal hypocriete griezels stuk voor stuk.......maar ja ze verschaffen mij toch heel wat uurtjes amusement dus ..........
Hij heeft als een bezopen natarasha geprobeerd hetzelfde te doen als bij Huub. Alleen Nicolaas was daar absoluut niet van gediend, Nicolaas vertrok (onder het mom van de ontslagronde) dezelfde week nog.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat heeft hij nico dan aangedaan? Huub ben ik het, zelfs als oprechte Huub hater mee eens, heb ik altijd gezegd. Dat was schandalig.....
Ik kots hem echt uit. Vanaf de seconde dat hij die villa betrad.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Eric voelt zich sterk. Hij zou het zwak vinden om te blijven.![]()
Hij wil gewoon fucken.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
What, the, fuck, hij voelt zich goed en hij heeft het gevoel dat hij heeft gewonnen?!
Die gast spoort niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |