Hij heeft als een bezopen natarasha geprobeerd hetzelfde te doen als bij Huub. Alleen Nicolaas was daar absoluut niet van gediend, Nicolaas vertrok (onder het mom van de ontslagronde) dezelfde week nog.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat heeft hij nico dan aangedaan? Huub ben ik het, zelfs als oprechte Huub hater mee eens, heb ik altijd gezegd. Dat was schandalig.....
Ik kots hem echt uit. Vanaf de seconde dat hij die villa betrad.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Eric voelt zich sterk. Hij zou het zwak vinden om te blijven.![]()
Hij wil gewoon fucken.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
What, the, fuck, hij voelt zich goed en hij heeft het gevoel dat hij heeft gewonnen?!
Die gast spoort niet.
volgens mij wordt die nieuwe bewoner terror, zal n.a.w. eric's wraak zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
hij gunt hen gewoon een nieuwe bewoner!
Tis alleen jammer dat de rest het niet hoortquote:
Ai, ai ai.... Niet meegekregen. Bahquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij heeft als een bezopen natarasha geprobeerd hetzelfde te doen als bij Huub. Alleen Nicolaas was daar absoluut niet van gediend, Nicolaas vertrok (onder het mom van de ontslagronde) dezelfde week nog.
Ik bedoel het letterlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat de rest het niet hoort
Ik heb iets gemist: Eric mag de nieuwe bewoner uitkiezen?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij wordt die nieuwe bewoner terror, zal n.a.w. eric's wraak zijn
Die lacht echt gemaakt, die is absoluut niet blij.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist: Eric mag de nieuwe bewoner uitkiezen?
Ik begreep dat degene die de pruik er voor hem uitvist, die 30 laatste cp's van hem krijgtquote:Op maandag 18 juni 2007 18:59 schreef schatje het volgende:
Hij gaat de cp's in de vijver gooien omdat zijn pruik er ook nog steeds in ligt. Hoorde ik dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |