Nu wel,quote:Op maandag 18 juni 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt helaas je PM niet geactiveerd.
1 ding moet je hem wel nageven hij weet zijn fans heel goed te bespelen, in dat opzicht is het de sterkste speler van DGK.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo sneaky is Huub wel. Zijn ware walgelijke valse karakter tonen en dan de zielige jongen gaan uithangen dat hij enorm mee zit.
juist ja..niet te geloven dat iemand zo kan zijn....."ja ik hou van Eric....zei die net...en gisteren wou hij nog dat hij met bloedende knieen het huis uit kroop en hem zover tarten dat hij nog 4 maanden of jaren(weet niet meer) RIAGG verzorging nodig had...en de rest wat te lelijk is om te onthouden............quote:Op maandag 18 juni 2007 18:29 schreef avonne het volgende:
[..]
zo van "het is allemaal maar spel: we gaan als vrienden uit elkaar"
En daar moet Eric dan "ja" op zeggen zeker![]()
Ik stuur je een doos met sjaaltjesquote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik mag er morgen gelijk in!!! Ik hoop op je steun...
Ik SMS nooit, maar dan welquote:Op maandag 18 juni 2007 18:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mijne heb je ook *smst demins naar 1010*
gatsie nee niet die griezel hoor met z'n baamosquote:Op maandag 18 juni 2007 18:35 schreef fredfik het volgende:
zometeen komt sekie of hoe hij ook weer mag heten?
hij zat in iedergeval in de bus
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef robert2006 het volgende:
AMANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
WAAR BEN JIJ?????????????????????????????????
REDAKTIE, STREAM OP PRINSES AMANDA, PLEASE
zelfs op de website van DGK noemen ze haar nu ook prinses amanda, die lieve schat
Ze staan ook al op DEmins, maar die zijn niet te betalenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef noucky het volgende:
Moeten de streams nu alleen op de tuin en Huub staan ? Het wordt ook steeds erger.
Etienne uit BB,E3cm dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef farscapevr6 het volgende:
wie verteld mij ff wie die E10 is
als ik google krijg ik een telefoon in beeld hehehe
BB 6 bewoner.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef farscapevr6 het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef Day het volgende:
Waarom is er een gedeeltelijke streamlock? Gesprek tussen Eric, Brian, Amanda en achter?
bwhahahhahaquote:
http://bigbrother.fok.nl/blog/cat/Etiennequote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef farscapevr6 het volgende:
och, is dat die prutser die eerst kwam vertellen dat ie al zoveel vrouwen had gehad en daarna vieze dingen met een kerel deed??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |