Hmm scriptje? link plz.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je nou 1x een maand betaalt en het scriptje 1x uitvoert terwijl de streams niet aan staan, dan heb je daarna wat voor een hele maand.
Is vast al heel wat keertjes gedaan, want ze hebben dit ineens onder de streams staan:quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef BarryK het volgende:
Ik ga binnenkort is een mailtje sturen naar Talpa over het feit dat er wel erg vaak aan streamlocks ed worden gedaan. Het is gewoon misleidend om te stellen dat je op de streams alles kan zien want dat is echt niet zo.
Is dit al eens eerder door iemand gedaan?
Het zal misschien wel geen zin hebben maar desondanks meld ik het ze wel dat ik het er niet mee eens ben. Eventueel kunnen we nog een algemene brief opstellen die meerdere mensen dan mailen.
Doe ik misschien ook wel, ik denk dat ik dan sowieso een keer moet betalen wil het scriptje werken, maar de nieuwsgierigheid heeft nog niet echt toegeslagen, de cossen zijn zo goedquote:Op maandag 18 juni 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
PM hem dan, misschien heeft hij tijd om te helpen ?![]()
![]()
zo van "het is allemaal maar spel: we gaan als vrienden uit elkaar"quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Day het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Hij moet natuurlijk wel de Huubfans die deze actie niet zo geslaagd vinden, weer omlullen.
KLik op mn onderste link in mn sig en mail hemquote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef fladdie het volgende:
niet te geloven zit al een hele dag zonder streams
de streams willen gewoon weg niet verbinden.
wil of kan iemand mij hier even mee helpen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je nou 1x een maand betaalt en het scriptje 1x uitvoert terwijl de streams niet aan staan, dan heb je daarna wat voor een hele maand.
Er is nu trouwens niets te zien. Twee streams op buiten en twee op Lieke die achter de computer zit.
Wat voor script hebben jullie het over?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Doe ik misschien ook wel, ik denk dat ik dan sowieso een keer moet betalen wil het scriptje werken, maar de nieuwsgierigheid heeft nog niet echt toegeslagen, de cossen zijn zo goed
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt helaas je PM niet geactiveerd.
Nog méér criminelen??quote:Op maandag 18 juni 2007 18:30 schreef easysatellite het volgende:
k hoop dat er een hells angels in komt
Natuurlijk, zo sneaky is Huub wel. Zijn ware walgelijke valse karakter tonen en dan de zielige jongen gaan uithangen dat hij enorm mee zit.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Day het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Hij moet natuurlijk wel de Huubfans die deze actie niet zo geslaagd vinden, weer omlullen.
Je opgegeven als nieuwe bewoner ?quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef robert2006 het volgende:
AMANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
WAAR BEN JIJ?????????????????????????????????
REDAKTIE, STREAM OP PRINSES AMANDA, PLEASE
zelfs op de website van DGK noemen ze haar nu ook prinses amanda, die lieve schat
Mijne heb je ook *smst demins naar 1010*quote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik mag er morgen gelijk in!!! Ik hoop op je steun...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |