Haha nee toch he?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Ik las vorige week op de site van de bbzusjes.com onder interview dat E10 is benaderd door DGK maar het nog effe afsloeg. Zou hij de nieuwe bewoner worden ?
Vakanties worden pas leuk als je terug bent.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:18 schreef demins het volgende:
[..]
En wat, vraag ik mij af, is het omgekeerde?
Als je nou over een seksuele connotatie was begonnen...
weet ik niet, zo eindigde de vorige cos zo ongeveer. Dat de telefoon in gesprek was of zoiets.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Op wat voor telefoontje wacht hij dan? of wachtte?
Wie is dat eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef schatje het volgende:
Liesje gaat kennelijk even praten met Eric ofzo.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Ik las vorige week op de site van de bbzusjes.com onder interview dat E10 is benaderd door DGK maar het nog effe afsloeg. Zou hij de nieuwe bewoner worden ?
Pm?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vakanties worden pas leuk als je terug bent.
Er is al genoeg seks op de streams, mijn gedachten houd ik voor mij![]()
Gaat heen, mijnheer!quote:
Nee heb geen streams meer, ik vind het niet leuk genoeg meer om te betalen en dat scriptje van Hidiho heb ik verneukt. De cossen vind ik nog wel leuk om te blijven volgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je geen streams?
Hij wandelt nu wat heen en weer.
Waarheen? Jouw gedachten?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat heen, mijnheer!![]()
![]()
Jammer dat Eric uit beeld is. Maar dat gesprek zouden we natuurlijk toch niet te horen krijgen.
Ik hoop het niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Als je nou 1x een maand betaalt en het scriptje 1x uitvoert terwijl de streams niet aan staan, dan heb je daarna wat voor een hele maand.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee heb geen streams meer, ik vind het niet leuk genoeg meer om te betalen en dat scriptje van Hidiho heb ik verneukt. De cossen vind ik nog wel leuk om te blijven volgen.
PM hem dan, misschien heeft hij tijd om te helpen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee heb geen streams meer, ik vind het niet leuk genoeg meer om te betalen en dat scriptje van Hidiho heb ik verneukt. De cossen vind ik nog wel leuk om te blijven volgen.
precies mijn gedachten...nou die vlieger gaat hopelijk niet op voor Huub...te veel puin op zijn straat..komt geen bezem doorheen!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Sabine zou wel een leuke bewoner zijn...
Maar goed, wat ik vragen wilde.
Ik las dat Huub nog met Eric wil gaan praten.
Is dat om zijn straatje schoon te vegen? Of wat?
Misschien is dat wel wat zijn vader bedoelt, dat Huub soms dingen zegt maar het in z'n hart niet zo bedoelt. Dat hij eigenlijk van Brian houdt terwijl als het hem gevraagd wordt hij Brian een sneaky rat vindt, I dunno.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Sabine zou wel een leuke bewoner zijn...
Maar goed, wat ik vragen wilde.
Ik las dat Huub nog met Eric wil gaan praten.
Is dat om zijn straatje schoon te vegen? Of wat?
Waarschijnlijk wel ja. Hij moet natuurlijk wel de Huubfans die deze actie niet zo geslaagd vinden, weer omlullen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Is dat om zijn straatje schoon te vegen?
Er staat ergens dat we kunnen meekijken met de regie, die de opnames voor de uitzendingen maakt. Dus soms zie je (sfeer)beelden die later weer in de uitzending terug te zien zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:24 schreef BarryK het volgende:
Ik ga binnenkort is een mailtje sturen naar Talpa over het feit dat er wel erg vaak aan streamlocks ed worden gedaan. Het is gewoon misleidend om te stellen dat je op de streams alles kan zien want dat is echt niet zo.
Is dit al eens eerder door iemand gedaan?
Het zal misschien wel geen zin hebben maar desondanks meld ik het ze wel dat ik het er niet mee eens ben. Eventueel kunnen we nog een algemene brief opstellen die meerdere mensen dan mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |