quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Genoeg vervangers heb je die audities niet gezien.
Komt er ook een achter... Was toch al lang duidelijk of niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Rotterdammert het volgende:
en nu komt huub opeens op voor erik
wat een hypocriet die kut kabouter!
Dat zal wel vanwege de kotsactie van Jaap zijn, Jaap is ook weer mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
Heb me net de jeweetwel zitten lezen, Eric gaat, vind ik wel okee, maarehhhhh, Palma komt toch niet als nieuwe? (dan kap ik echt!)
Dit ivm bezoek aan Jensen?
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
Heb me net de jeweetwel zitten lezen, Eric gaat, vind ik wel okee, maarehhhhh, Palma komt toch niet als nieuwe? (dan kap ik echt!)
Dat wordt ze al vanaf dag 1 dat ze erin zit man. Maar Lieke is veel sterker dan Eric.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef lillkiss het volgende:
een voordeel: misschien wordt lieke nu gebashed
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
Hij was de aanstichter en hij was de enige échte vriend van Eric. Hij moet zich kapotschamen dat het zo gaat. En volgens mij doet hij dat ook. Hij probeert het alleen te verschuilen door zich er weer uit te lullen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat geldt toch eigenlijk voor allemaal.
Wat doet die Opperzwabber anders bij Jensen, ze is toch geen miljonair?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |