Nicolaas vertrok toch (onder het mom van de ontslagronde) dezelfde week nog!!!quote:
Dat zou iemand ziujn die isschien wel tussen Amanda en Brian kan gaan stoken en zo iemand hebben we nodig.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Ik las vorige week op de site van de bbzusjes.com onder interview dat E10 is benaderd door DGK maar het nog effe afsloeg. Zou hij de nieuwe bewoner worden ?
'Onder het mom van' ??? Hij is gewoon keihard weggestemd.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef demins het volgende:
[..]
Nicolaas vertrok toch (onder het mom van de ontslagronde) dezelfde week nog!!!
Gatver, E10 was nog smeriger dan Amanda, doe maar niet....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat zou iemand ziujn die isschien wel tussen Amanda en Brian kan gaan stoken en zo iemand hebben we nodig.
Niet weer iemand die gaat proberen Huub te dwarsbomen, mar iemand die Brian,Amanda en Natasia gaat zieken
En zo is het maar netquote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
Wijze woorden van Brian 'Iedereen weet van zichzelf wanneer hij een winnaar is'!
Amanda en Lieke kruipen Eric aan dus die zijn eveneens hypocriet.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef Kinga het volgende:
Nu gaat Huub lekker hypocriet doen.
ik dus ook nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef Day het volgende:
Ik zou die gasten dus echt niet knuffelen.
Ja oohook, maar het kwam wel verdomde goed uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Onder het mom van' ??? Hij is gewoon keihard weggestemd.
'Onder het mom van' klinkt alsof het nep was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |