ik denk dat er met die nieuwe bewoner wel iets speciaals is, misschien is de nieuwe geselecteerd op het treiteren van huubquote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist: Eric mag de nieuwe bewoner uitkiezen?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef Charmian het volgende:
Nicolaas vertrok (onder het mom van de ontslagronde) dezelfde week nog.
Wat wil je, hij was een 'vriend' van Huubquote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
't is net of die gozer 'niet helemaal goed' is
Heeft Huub een blouse van Lieke aangetrokken, wat is dat voor kleine meisjesruitjequote:
Hij komt volkomen doorgedraaid over ja. Klaar om in een dwangbuis te worden afgevoerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
't is net of die gozer 'niet helemaal goed' is
Ik zou het echt stijl vinden als ze een of andere kolos hebben gevonden die het op gaat nemen tegen Jaap.. Of dat die net zo gek is als Jaap en dat ze samen Huub gaan pakkenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat er met die nieuwe bewoner wel iets speciaals is, misschien is de nieuwe geselecteerd op het treiteren van huub
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij komt volkomen doorgedraaid over ja. Klaar om in een dwangbuis te worden afgevoerd.
Wow, klinkt goed idd. Een sumoworstelaar dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zou het echt stijl vinden als ze een of andere kolos hebben gevonden die het op gaat nemen tegen Jaap.. Of dat die net zo gek is als Jaap en dat ze samen Huub gaan pakken![]()
weet ik niet, maar nogmaals zou niet verbaasd staan als eric als voorwaarde van vertrek heeft gesteld dat de nieuwe anti-huub moet zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 18:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wow, moet wel heel erg worden dan. Huub, pas op
![]()
Nou, naar de plee dan maarquote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Zodra hij uit het zicht van alle camera's is, barst ie uit in een hysterische huilbui, weet het zeker..
Huub staat niet echt heel sterk nu, dus om ieder risico te vermijden zal er wel een aanhanger van Huub inkomenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zou het echt stijl vinden als ze een of andere kolos hebben gevonden die het op gaat nemen tegen Jaap.. Of dat die net zo gek is als Jaap en dat ze samen Huub gaan pakken![]()
Mooi 1-2-tje KZ!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
speciaalvoorDemins![]()
![]()
= concept, 3x gepost uit trotsheid, erg slecht, maar het begin is er![]()
Voorwaarde van vertrek?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, maar nogmaals zou niet verbaasd staan als eric als voorwaarde van vertrek heeft gesteld dat de nieuwe anti-huub moet zijn
Vind het wel een goede, voor de gene die zijn pruik vindtquote:Op maandag 18 juni 2007 19:04 schreef blomst het volgende:
Eric gaat dus zijn laatste cp in de vijver gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |