abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197835
't was iets voor half elf. Zit ik met een duffe kop naar adolf en dufne te kijkenen krjg ik daar de schok van mijn leven.

DE MOEDER VAN MONA IS IN STAAT GEBLEKEN EEN HEEL NEST TE WERPEN!

Het is zowiezo al rampzalig dat Mona d'r in moest (ze is zo beeldvullend) en ik heb ook voor de zekerheid mijn tv maar gestut (je weet maar nooit). Nu blijkt dat als ik mijn eigen Amsterdam in ga, dat ik de kans loop om een aan Mona identiek gedrocht tegen te komen. Op straat nog wel. Ik heb om alle ellende van me af te drinken een hele fles whiskey naar binnen gegoten, en mezelf voor genomen nooit meer een stap in Watergraafsmeer te zetten uit pure zelfbescherming.

En wat de Mona akties in Amsterdam betreft, ik doe niet mee. Dit mag je dieren niet aan doen en zeker geen zeekoeien! Dus aan alle Amsterdammers in dit Forum: Stem Mona d'r uit.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_197836
Of zoals iemand gisteravond al zei :

...als ik met Mona of een van haar zusters thuis kom, wil je mij dan aub in mijn knieen schieten.

------------
Karin : ..... ze (bianca) is een oude geest in een jong lichaam......

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
pi_197837
Je in je knieen schieten?
Zodat je niet meer kan vluchten van het GROTE gevaar...???

Ja graag

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

pi_197838
ik vind mona en d'r zussen net de teletubies, ruud lijkt op storm, lijken er nog meer bewoners op andere typen?
bianka op hetty de heks?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197839
Oh, de zussen van Mona... wij zouden dit begeerlijke drietal graag casten voor de ongecensureerde toneelversie van The Whitches Of Eastwick, waarbij die dikke (die HELE dikke met de zwarte pruik) aan het eind funcioneel bloot gaat (zich een beetje naakt kleedt, om met Ruud te spreken). Gegarandeerd cult-succes.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_197840
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Sabine doet me denken aan de dochter van TiTa Tovenaar. Of is dit te lang geleden..............

ach ja time's flying when you're having fun.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_197841
Ruud is Storm ja..ongetwijfeld
zou trouwens een goeie zijn voor de VPRO om hier iets mee te doen..of eerder door Jiskefet, denk dat Herman Koch wel een goeie Bart neer zou zetten en Kees Prins als Willem.
too much is not enough....
pi_197842
Maurice naakt met een zak over zijn hoofd heeft wel iets weg van Tony Little, jeweetwel die knakker van de abdominator. Wat een wasbord, he! Helemaal niet raar dat er verder weinig over zijn lippen komt. Als je teveel sport is er geen vet meer dat omgezet kan worden in spiermassa. Op dat moment gaat het lichaam hiervoor hersencellen gebruiken...
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')