Zie het als, alles heeft zijn voor en nadelen, ... maar dat is logisch.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Macho mannen staan gelijk aan gewelddadige mannen? Juist..
Ik moet in één keer denken aan Eddy Murphy nu. Met z'n Mumu.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Liever een high-maintenance, felle en passievolle (zowel in bed als in de keuken) Zuid-Amerikaanse, dan een blonde, nuchtere, kortharige Hollandse doos die voortdurend haar sociale omgeving checked op mogelijke materiele differentiaties en lijdt aan chronische veranderingswaanzin t.o.v. haar mannelijke partner.
Dat alles voordelen en nadelen heeft, DAT is net iets wat Hollandse vrouwen niet schijnen te begrijpen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie het als, alles heeft zijn voor en nadelen, ... maar dat is logisch.
Er klopt alleen geen hol van zijn bewering, maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie het als, alles heeft zijn voor en nadelen, ... maar dat is logisch.
Je bedoelt verschillen. Materiele verschillen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef brooklynzoo het volgende:
materiele differentiaties
Whehe, hoezo generalisatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Liever een high-maintenance, felle en passievolle (zowel in bed als in de keuken) Zuid-Amerikaanse, dan een blonde, nuchtere, kortharige Hollandse doos die voortdurend haar sociale omgeving checked op mogelijke materiele differentiaties en lijdt aan chronische veranderingswaanzin t.o.v. haar mannelijke partner.
Natuurlijk wel. Als je uitgaat van de eenvoudige aanname dat de wereld slechts bevolkt wordt door stereotypen valt er werkelijk geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er klopt alleen geen hol van zijn bewering, maar dat terzijde.
Umfufu, the naked bitch on a zebra.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet in één keer denken aan Eddy Murphy nu. Met z'n Mumu.
True tha.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je uitgaat van de eenvoudige aanname dat de wereld slechts bevolkt wordt door stereotypen valt er werkelijk geen speld tussen te krijgen.
Niet geheel mee eens, want de (meeste) nadelen zie je pas later, als de room er af is. Niet iets wat je alleen bij vrouwen tegen komt.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Dat alles voordelen en nadelen heeft, DAT is net iets wat Hollandse vrouwen niet schijnen te begrijpen.
Krachtige stellingen zijn onmogelijk als alles steeds genuanceerd wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je uitgaat van de eenvoudige aanname dat de wereld slechts bevolkt wordt door stereotypen valt er werkelijk geen speld tussen te krijgen.
Ze kopen een Volkswagen en proberen hem dan om te bouwen naar een Mercedes!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je mannen gaat veranderen dan gaat het vroeg of laat fout. En goed fout ook.
Die veranderingswaanzin is heel simpel te verklaren:quote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef Nikske het volgende:
Waar vindt men zulke mannen dan? Ik ben ze nog niet tegen gekomen, van die kerels die je kunt trainen... Aapjes genoeg, maar mannen?
Waar komt die drang tot veranderen toch vandaan? Is een vrouw dan juist niet gevallen op die man zoals hij was toen ze hem ontmoette? Als een vrouw een andere man wil, moet ze een andere man zoeken... Anders worden ze allebei ongelukkig híj omdat hij zichzelf niet kan zijn, en zij omdat hij nooit genoeg verandert naar haar zin...
Zelfde geldt trouwens voor mannen... Een partner is toch geen vormeloze homp klei die door de ander in elke gewenste vorm gekneed kan worden?
Ik kan niet wachten op je verhandeling over mannen die jagers zijn.quote:
Probeer je eigen primitiviteit eens niet zo onder tafel te lullen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op je verhandeling over mannen die jagers zijn.
Ik ben steeds weer verbaasd over die vrouwelijke zelfoverschatting.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:54 schreef Nikske het volgende:
Nee...
Veel te simpel beeld, klopt niks van...
Gewoon af en toe een kleinerende opmerking en vaak zeggen dat ze vet zijn, dan kan je verder normaal blijven doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:35 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Wederom een signaal dat vrouwen in de war raken als ze opgehemeld worden.
Het blijven ondergeschikte wezens, alle emancipatie ten spijt.
Had Mirage niet zoiets in haar sig?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef yvonne het volgende:
Nog maar eentje:
*Vrouwengezeik*: Ik ben dol op *vul naam in* maar hij moet wel veranderen hoor!
*Vriendinnen knikken instemmend*
quote:
Het zou moeten zijn:quote:Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]"Een vrouw neemt een man zoals hij is, om hem daarna liefdevol te veranderen" als ik me goed herinner.
Was het niet:"Je moet een man nemen zoals hij is.Je moet hem alleen niet zo laten."quote:Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]"Een vrouw neemt een man zoals hij is, om hem daarna liefdevol te veranderen" als ik me goed herinner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |