Goedemorgen. Misschien wil er iemand alsnog een mooie OP maken?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:ajf, poppekontje, ik hou van je! Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende: ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
Het weer: In de noordelijke helft van het land regent het de komende uren, elders is het inmiddels al op veel plaatsen droog geworden en gaat de bewolking wat breken. In de middag ontstaan er een paar buien, mogelijk met onweer. De temperatuur loopt op tot ongeveer 21 graden. De wind is zwak tot matig en waait uit richtingen tussen zuidoost en zuidwest. In de nacht van maandag op dinsdag wordt het droog, klaart het op en bij weinig wind kunnen er enkele mistbanken ontstaan. In de ochtend trekt de eventueel aanwezige mist op en breekt de zon door. Met een oostelijke wind wordt warme lucht aangevoerd. Met een middagtemperatuur die rond de 25 graden komt te liggen, wordt het op veel plaatsen zomers warm. In de loop van de avond neemt in het zuidwesten de kans op onweersbuien toe.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:ajf, poppekontje, ik hou van je! Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende: ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig