Met BNW natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Relevantie m.b.t. dit onderwerp? De joden? Jezus?
Duidelijker aub.
T'is geen TRU onderwerp.. Jezus een zwarte man.quote:
quote:De wereld van samenzwering en propaganda
En jij gaat af op het woord van een geloofsfanaat?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'is geen TRU onderwerp.. Jezus een zwarte man.
BNW:
[..]
De denkwijze van een fanatieke jood vind ik interessant.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
En jij gaat af op het woord van een geloofsfanaat?
Om dit nou meteen onder propaganda te scharen... Daarvoor weet je te weinig van de context.
Is dat filmpje representatief voor de denkwijze van de doorsnee fanatieke jood dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
De denkwijze van een fanatieke jood vind ik interessant.
Het figuur Jezus is vandaag de dag een veel besproken maar onbekend persoon.
Je gaat me toch ook niet vertellen dat je nog nooit van de 12 zwarte stammen van de Hebreeuwse Israelieten hebt gehoord? Dus om nog te zeggen dat ik het niet kan plaatsen, zou ik niet al te snel zeggen.
Geen idee, vind het knap als je het eruit haalt.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is dat filmpje representatief voor de denkwijze van de doorsnee fanatieke jood dan?
Dan kan je het volgende dus ook niet stellen:quote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geen idee, vind het knap als je het eruit haalt.
(voor de goede orde: dit lees ik als dat de opvatting dat Jezus een donkere huidskleur had gangbaar is bij fanatieke joden)quote:De denkwijze van een fanatieke jood vind ik interessant.
quote:propaganda
Je globaliseert puur om je punt te kunnen maken, het is maar net hoe je 'een fanatieke jood' opvat. Maargoed dat weet je zelf net zo goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dan kan je het volgende dus ook niet stellen:
[..]
(voor de goede orde: dit lees ik als dat de opvatting dat Jezus een donkere huidskleur had gangbaar is bij fanatieke joden)
[..]
Als het alleen maar over die ene jood zou gaan is het niet echt relevant meer he?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je globaliseert puur om je punt te kunnen maken, het is maar net hoe je 'een fanatieke jood' opvat. Maargoed dat weet je zelf net zo goed.
Ok laatste opmerking daarna hou ik ermee op, beetje belachelijk om een discussie te hebben in een linkdump topic;quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als het alleen maar over die ene jood zou gaan is het niet echt relevant meer he?
Oke. Al vind ik de manier waarop je je argument te berde brengt wel wat vreemd. Is er niet bron te vinden met wat meer inhoud dan een obscuur joetjoepje?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ok laatste opmerking daarna hou ik ermee op, beetje belachelijk om een discussie te hebben in een linkdump topic;
deze jood staat sowieso niet voor de prototype jood, daarnaast is zijn visie er duidelijk een die niet alleen aan hem toebehoort, mogelijk een klein beperkt gedeel, daarintegen niet minder interessant.
quote:FY 2011 Base Plans:
- Demonstrate computation protein conformation algorithms that model one residue per minute with
99.5% accuracy for every one kilodalton of mass regardless of protein class.
- Develop conformation prediction algorithms for biomimetic polymers and biological-nonbiological
hybrids involving unnatural amino acids or inorganic materials.
- Demonstrate a robust understanding of the collective mechanisms that contribute to cell death.
- Identify and initiate strategies that would enable a new generation of regenerative cells that could
ultimately be programmed to live indefinitely until needed for an injury repair or therapeutic application.
- Develop genetically encoded locks to create "tamper proof" DNA and protect commercial
applications.
- Develop strategies to create a synthetic organism "self-destruct" option to be implemented upon
nefarious removal of organism.
- Permanently append a synthetic organism’s genome and prevent foul play by tracking organism use
and history, similar to a traceable serial number on a handgun.
http://www.darpa.mil/Docs/FY2011PresBudget28Jan10%20Final.pdf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |