abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 juni 2007 @ 02:08:37 #1
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50565842
De terrorgroep is stil en Eric zit holy in zijn stal.

Eric is door de groep verbannen naar de stal (het kantoor)
Die versiert hij met kaarsjes en Zenmuziek.

Hij heeft nu 6 bewoners tegen zich en een nachtje in de stal zal hem rust brengen.
De vraag is of hij kan blijven.


By Vandaag...

De kaarsen uit de kapsalon gehaald


De medebewoners liggen synchroom te neuken.

Brian heeft iets langer nodig.



[ Bericht 17% gewijzigd door Prospera op 18-06-2007 02:38:26 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50565936
Wie is er stil en wie is er heilig vannacht?
  maandag 18 juni 2007 @ 02:15:16 #3
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_50565955
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:09 schreef noucky het volgende:

[..]

Als jij Huub zo zoetjes aan kent dan weet je ook dat hij zeer manipulatief is en alles zo draait en verdraait zoals hem het uikomt. Ik denk dat Huub niet op zijn geweten wil hebben dat ERic eruit gaat als verkrachter en dit even recht wil zetten. Maar het blijft een zeer minne en valse streek van die kutkabouter.
dat denk ik ook. maar wat is nu de minne streek?
Dat het niet helemaal kies is wat Eric die nacht deed kan je op youtube zelf nakijken. Huub reageerde totaal niet en Eric ging maar door. Dat Huub hier zo zijn bedenkingen bij heeft kan ik me goed voorstellen. Zelfs al was het in een halfslaap/droomtoestand.
De ene keer is Huub er wat milder over dan de andere keer, afhankelijk van zijn gemoedstoestand.
  FOK!Babe maandag 18 juni 2007 @ 02:15:38 #4
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_50565962
Tijd voor terror
  maandag 18 juni 2007 @ 02:17:38 #5
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50565988
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
Wie is er stil en wie is er heilig vannacht?
De terrorgroep is stil en Eric is Holy achter zijn kaarsje

edit: heb het verduidelijkt in de OP.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50566005
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij precies hoe het zit, al postte je net dat we nooit zouden weten wat er echt gebeurd is.
Huub heeft dus alles bij elkaar gelogen en dit toch nog even de wereld uit wilde helpen.
Heeft huub ook niet bekend dat hij Nathanael geschopt heeft? Hij kon niet liegen. WAt later bleek doet er niet toe, het gaat erom dat Huub toch uiteindelijk zegt hoe het was.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50566016
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:19 schreef noucky het volgende:

[..]

Huub heeft dus alles bij elkaar gelogen en dit toch nog even de wereld uit wilde helpen.
Heeft huub ook niet bekend dat hij Nathanael geschopt heeft? Hij kon niet liegen. WAt later bleek doet er niet toe, het gaat erom dat Huub toch uiteindelijk zegt hoe het was.
Hij had heel niet geschopt, ja, tegen een stoel.

Lama...... ik geef het op.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:20:49 #8
137949 Disana
pi_50566030
Wat betreft die vermeende verkrachting / aanranding:
De incidenten die ik gezien heb, kon ik niet als dusdanig aanmerken. Huub en Eric hebben er de dag daarna over gesproken, waarbij Huub al duidelijk aangegeven heeft bi-seksueel te zijn. Deze gesprekken zijn daarna verboden door achter (misschien niet fijn voor het vrouwelijke publiek, wie zal het zeggen?).
Ik weet wel dat Eric Huub er later via een omweg toch een aantal keer op heeft aangesproken, over dat Huub en hij dat gedaan hebben. Huub reageerde daar toen nogal afwijzend op.
Pas na de breuk tussen Huub en Eric is dit imo een hot-item geworden. Dit zou nu opeens de breuk gedeeltelijk verklaren. Dat snap ik niet helemaal. Er zal wellicht nog iets anders gebeurt of gezegd zijn wat wij niet gezien hebben. Zeker na Jensen! was Huub er heel erg fel op. Huub deed het overkomen alsof hij verkracht was. Daar heb ik geen beelden van gezien. Niemand van ons. Dus wat mij betreft geen bewijs.

En hoewel ik Eric niet mag, heb ik nu toch het gevoel dat Eric op zijn homoseksualiteit gepakt wordt. Bedoel, de beelden die ik gezien heb, was toch niet dat Huub "Nee, ik wil niet" gilde.
Brian vind het aanpakken van Eric allang best. Die zie ik als homofoob.

Iemand een andere verklaring / interpretatie?
Die wil ik graag lezen!!
Make my day!
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:22:06 #10
137949 Disana
pi_50566041
Eric zit op Jaaps site te kijken.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:23:29 #11
137949 Disana
pi_50566061
Wat doet Eric op Jaaps blog...

  maandag 18 juni 2007 @ 02:24:56 #12
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_50566081
de bijbehorende wc

  maandag 18 juni 2007 @ 02:25:34 #13
58921 Day
You can fly!
pi_50566091
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:21 schreef agter het volgende:
Wat betreft die vermeende verkrachting / aanranding:
De incidenten die ik gezien heb, kon ik niet als dusdanig aanmerken. Huub en Eric hebben er de dag daarna over gesproken, waarbij Huub al duidelijk aangegeven heeft bi-seksueel te zijn. Deze gesprekken zijn daarna verboden door achter (misschien niet fijn voor het vrouwelijke publiek, wie zal het zeggen?).
Ik weet wel dat Eric Huub er later via een omweg toch een aantal keer op heeft aangesproken, over dat Huub en hij dat gedaan hebben. Huub reageerde daar toen nogal afwijzend op.
Pas na de breuk tussen Huub en Eric is dit imo een hot-item geworden. Dit zou nu opeens de breuk gedeeltelijk verklaren. Dat snap ik niet helemaal. Er zal wellicht nog iets anders gebeurt of gezegd zijn wat wij niet gezien hebben. Zeker na Jensen! was Huub er heel erg fel op. Huub deed het overkomen alsof hij verkracht was. Daar heb ik geen beelden van gezien. Niemand van ons. Dus wat mij betreft geen bewijs.

En hoewel ik Eric niet mag, heb ik nu toch het gevoel dat Eric op zijn homoseksualiteit gepakt wordt. Bedoel, de beelden die ik gezien heb, was toch niet dat Huub "Nee, ik wil niet" gilde.
Brian vind het aanpakken van Eric allang best.
Ik kan me hier wel in vinden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50566099
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:21 schreef agter het volgende:
Wat betreft die vermeende verkrachting / aanranding:
De incidenten die ik gezien heb, kon ik niet als dusdanig aanmerken. Huub en Eric hebben er de dag daarna over gesproken, waarbij Huub al duidelijk aangegeven heeft bi-seksueel te zijn. Deze gesprekken zijn daarna verboden door achter (misschien niet fijn voor het vrouwelijke publiek, wie zal het zeggen?).
Ik weet wel dat Eric Huub er later via een omweg toch een aantal keer op heeft aangesproken, over dat Huub en hij dat gedaan hebben. Huub reageerde daar toen nogal afwijzend op.
Pas na de breuk tussen Huub en Eric is dit imo een hot-item geworden. Dit zou nu opeens de breuk gedeeltelijk verklaren. Dat snap ik niet helemaal. Er zal wellicht nog iets anders gebeurt of gezegd zijn wat wij niet gezien hebben. Zeker na Jensen! was Huub er heel erg fel op. Huub deed het overkomen alsof hij verkracht was. Daar heb ik geen beelden van gezien. Niemand van ons. Dus wat mij betreft geen bewijs.

En hoewel ik Eric niet mag, heb ik nu toch het gevoel dat Eric op zijn homoseksualiteit gepakt wordt. Bedoel, de beelden die ik gezien heb, was toch niet dat Huub "Nee, ik wil niet" gilde.
Brian vind het aanpakken van Eric allang best. Die zie ik als homofoob.

Iemand een andere verklaring / interpretatie?
Die wil ik graag lezen!!
Ik kan het alleen maar bevestigen maar de Huubfans blijven halsstarrig ontkennen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50566119
Ik ben een Huub fan!!
Maar heb ook gezond verstand...
Make my day!
  maandag 18 juni 2007 @ 02:27:55 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_50566123
Ik snap niet dat Eric niet allang gebroken is.
Hij moet toch zelf ook weten dat hij 0.0% kans maakt om die toko te winnen....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_50566130
Ik wou dat ik zo'n Jean de Bouvrie kamer had, ik vermaakte me er wel met bed en pc :-) ( en drank )
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:28:38 #18
2018 PC eend
relativist
pi_50566133
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:27 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat Eric niet allang gebroken is.
Hij moet toch zelf ook weten dat hij 0.0% kans maakt om die toko te winnen....
Misschien doet hij research voor zijn studie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:29:28 #19
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50566143
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:21 schreef agter het volgende:
Wat betreft die vermeende verkrachting / aanranding:
De incidenten die ik gezien heb, kon ik niet als dusdanig aanmerken. Huub en Eric hebben er de dag daarna over gesproken, waarbij Huub al duidelijk aangegeven heeft bi-seksueel te zijn. Deze gesprekken zijn daarna verboden door achter (misschien niet fijn voor het vrouwelijke publiek, wie zal het zeggen?).
Ik weet wel dat Eric Huub er later via een omweg toch een aantal keer op heeft aangesproken, over dat Huub en hij dat gedaan hebben. Huub reageerde daar toen nogal afwijzend op.
Pas na de breuk tussen Huub en Eric is dit imo een hot-item geworden. Dit zou nu opeens de breuk gedeeltelijk verklaren. Dat snap ik niet helemaal. Er zal wellicht nog iets anders gebeurt of gezegd zijn wat wij niet gezien hebben. Zeker na Jensen! was Huub er heel erg fel op. Huub deed het overkomen alsof hij verkracht was. Daar heb ik geen beelden van gezien. Niemand van ons. Dus wat mij betreft geen bewijs.

En hoewel ik Eric niet mag, heb ik nu toch het gevoel dat Eric op zijn homoseksualiteit gepakt wordt. Bedoel, de beelden die ik gezien heb, was toch niet dat Huub "Nee, ik wil niet" gilde.
Brian vind het aanpakken van Eric allang best. Die zie ik als homofoob.

Iemand een andere verklaring / interpretatie?
Die wil ik graag lezen!!
A. Daar is een filmpje van
B. Huub lag te slapen en kon niet gillen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:29:47 #20
137949 Disana
pi_50566145
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:27 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat Eric niet allang gebroken is.
Hij moet toch zelf ook weten dat hij 0.0% kans maakt om die toko te winnen....
Breken doe je eerder wanneer er nog iemand voor je is (je steunt). In het aanzien van massaal gepest kun je gevoelloos worden.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:29:56 #21
2018 PC eend
relativist
pi_50566147
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:28 schreef noucky het volgende:
Ik wou dat ik zo'n Jean de Bouvrie kamer had, ik vermaakte me er wel met bed en pc :-) ( en drank )
Na die verbouwing is het er niet erg rustgevender op geworden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:30:51 #22
127004 maril
Smeetsfan
pi_50566159
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:15 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

dat denk ik ook. maar wat is nu de minne streek?
Dat het niet helemaal kies is wat Eric die nacht deed kan je op youtube zelf nakijken. Huub reageerde totaal niet en Eric ging maar door. Dat Huub hier zo zijn bedenkingen bij heeft kan ik me goed voorstellen. Zelfs al was het in een halfslaap/droomtoestand.
De ene keer is Huub er wat milder over dan de andere keer, afhankelijk van zijn gemoedstoestand.
Ik heb mijn bedenkingen dat deze ineens weer ter spraken komt na een paar maanden,
Huub zei destijds dat hij het okè vond, hij lijkt mij niet het typ dat daar dan later moeilijk mee heeft.
Maar ik kan mij uiteraard vergissen, maar ik zou het vreemd vinden ,zo verlegen is Huub toch niet?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:30:53 #23
137949 Disana
pi_50566160
Oh, Eric gaat toch echt slapen. Met die kaarsjes erbij dacht ik dat hij iets anders zou gaan doen.
pi_50566162
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:27 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat Eric niet allang gebroken is.
Hij moet toch zelf ook weten dat hij 0.0% kans maakt om die toko te winnen....
Laten we het anders zeggen, WIJ zouden allang de poort zijn uitgelopen.
Wat dat betreft petje af voor Eric.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:31:06 #25
2018 PC eend
relativist
pi_50566165
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Breken doe je eerder wanneer er nog iemand voor je is (je steunt). In het aanzien van massaal gepest kun je gevoelloos worden.
Je breekt eerder als je nog steun hebt?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')