abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197779
Dat wilde ik alleen maar kwijt... het is Bianca die mij aan de buis gekluisterd houdt! Bezoek de Bianca pagina eens op http://www.haper.demon.nl/indexbianca.html
Leef naar je eigen talent!
pi_197780
Cool ???? nou ik vind haar een onzekere trien zonder enig zelfkennis die maar van alles probeert om mooie tv te maken en maar te zorgen dat ze goed over komt...hou toch op, die website over haar is a wast of cyberspace.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197781
Kuttekop... dat is mijn pagina en mijn pagina´s voegen altijd waarde toe aan het web... vooral als het sterke vrouwen betreft (zoals Bianca)!
pi_197782
Karin :

....... ze (bianca) is ee oude geest in een jong lichaam.

Nou van mij mogen jullie dat lichaam hebben hoor!

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
pi_197783
kuttenkop???? ben je 12 ofzo...we gaan niet schelde hier in het form he...ik heb het niet speciaal over jou site maar over een site over bianka is een wast of space en "BIANCA: DE MADONNA VAN BB" is ook wat overdreven hoor...je foto truc is wel aardig maar meer space moet je niet aan B besteden jou zonden van je tijd. maak er leiver een over de zuidafrikaanse zweet vlieg ofzo
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_197784
Nou, ik heb die page even bekeken, want 'k kon me er weinig goeds van voorstellen. Tja, is het je favoriet dan leuk, maar ik vind bijvoorbeeld het plaatje waar Martin met tekstballonnetjes wordt weggescholden (al is 'homo' geen scheldwoord maar gewoon iemand die niet heterosexueel is) van bijzonder laag niveau. Daarnaast vind ik de opmerking dat jouw sites altijd waarde toevoegen nogal uit de hoogte.

Danku.

pi_197785
Heerlijk hoe jullie gelijk lekker toehappen... zegt wat over Bianca haters. Beoordeel eerst jezelf en dan anderen... een beter advies heb ik niet!
pi_197786
En daarbij... wat jammer dat zo weinig mensen de enige persoon met hersenen zo erg vinden. Zijn Nederlanders echt zo oppervlakkig aan het worden???
pi_197787
Ik heb nooit gezegd dat ik Bianca haat. 't Is gewoon niet mijn type persoon en ik zou haar niet missen. En daarbij komt dan nog dat jij dan ook eens naar jezelf moet kijken, met je bewerkt plaatje toen Martin uit het huis liep.
pi_197788
Als je beter je BB huiswerk doet is dit een foto van een andere site... en ik ben zelf homo en kan er de humor erg van inzien! Homo zijn is geen ziekte hoor en Martin zou er zelf hartelijk om kunnen lachen... deed hij trouwens niet hetzelfde bij Bart???
pi_197789
Nou, ik vind het aantal sites dat ik volg wel genoeg. Daarnaast heb je hem wel zelf geplaatst. En wat betreft het Martin-Bart geval, dat was wel iets heel anders. Maar ik heb verder niet zo'n zin in deze zinloze discussie.
pi_197790
Als je geen zin hebt in zinloze discussies reageer dan of niet of ga met Daphne D in gesprek LOL
pi_197791

Ik mag Bianca ook wel, maar ik denk dat de mensen hier zo negatief op jou reageren door de manier waarop jij je boodschap brengt, Harper. (Enne... laten we eerlijk wezen: zo leuk is die site van je niet.)
Maar, inderdaad, Bianca is een interessante persoonlijkheid. Ik denk dat het leuk is als zij erin blijft want dat kan, denk ik, nog interessant worden.
pi_197792
Bianca boeit mij wel; ik vind dat zij als een van de weinige in dat huis, niet bang is om al haar nukken aan het Nederlandse publiek te laten zien. "Fucking cool", is niet de benaming voor Bianca die ik in gedachten heb, maar ik vind haar zeker interessant en zou haar echt missen als ze het huis moest verlaten. Bianca is gewoon maar een mens.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_197793
Nou sombie, vertel mij eens aan mijn topicboodschap wat daar nu negatief aan kan zijn! Het is de negativiteit van veel mensen hier dat mij zo irriteert!
pi_197794
quote:
op 10-08-1999 om 11:09 AM schreef Haper het volgende:
Nou sombie, vertel mij eens aan mijn topicboodschap wat daar nu negatief aan kan zijn! Het is de negativiteit van veel mensen hier dat mij zo irriteert!

Nou, dat je iemand 'kuttenkop' noemt, wordt niet erg op prijs gesteld.

pi_197795
Mijn excuses daarvoor, maar om meteen in de aanval te gaan zoals Gaby doet daar hou ik niet van! Maar je hebt gelijk (je bent trouwens wel een van de weinige die de Nederlandse spelling doorheeft...).
pi_197796
Van de mensen op de lijst hier bedoel ik dan!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 11:19:00 #19
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_197797
Bianc is toch een tof wijf!
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_197798
quote:
op 10-08-1999 om 11:18 AM schreef Haper het volgende:
(je bent trouwens wel een van de weinige die de Nederlandse spelling doorheeft...)Van de mensen op de lijst hier bedoel ik dan!

Kijk je wel even uit dat je niet nog meer mensen over de zeik helpt?????

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 11:23:00 #21
639 Dion
De beuker
pi_197799
Ik moet zeggen dat ze het rollenspel leuk deed
Alleen dat geouwehoer in de dagboekkamer over zichzelf.... Denkt ze dat ze goed is ofzo?
Kapot is leuker
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 11:24:00 #22
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_197800
Barb: sommige mensen doen het er gewoon om.. krijgen ze tenminste nog WAT aandacht... gewoon negeren zulke nulletjes...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_197801
quote:
op 10-08-1999 om 11:17 AM schreef Haper het volgende:
Mijn excuses daarvoor, maar om meteen in de aanval te gaan zoals Gaby doet daar hou ik niet van! Maar je hebt gelijk (je bent trouwens wel een van de weinige die de Nederlandse spelling doorheeft...).

als je dat gelijk in de aanval noemt ?? nou maak dan je borst maar nat...ik reageer op jou en dat was het enigste wat ik deed...

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_197802
Barb: Daar bedoelde ik jou niet mee en menig ander niet... jezus kan je hier niks meer zeggen ofzo?
pi_197803
quote:
op 10-08-1999 om 11:24 AM schreef JayTaph het volgende:
Barb: sommige mensen doen het er gewoon om.. krijgen ze tenminste nog WAT aandacht... gewoon negeren zulke nulletjes...

hallo waar zijn we mee bezig..dit heet toch discuseren????
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')