quote:
op 10-08-1999 om 11:28 AM schreef Haper het volgende:
Barb: Daar bedoelde ik jou niet mee en menig ander niet... jezus kan je hier niks meer zeggen ofzo?
Freedom of speech is a great treasure.
gewoon ophouden met schelden en constructief bezig gaan
Sabine: altijd blij, altijd stupido
Ruud: altijd knus, altijd openhartig
Mona: altijd dik & lelijk
Willem: altijd zichzelf, altijd Kokkie Kokkerel
Maurice: altijd schimmig, altijd niks
Karin: altijd verstandig, altijd volwassen
Bart: altijd hot, altijd onzeker (samen met Bianca dus de interessantste van de groep)
Het leuke aan Bianca is dat ze nog steeds acteert (op het niveau van GTST), maar dat er momenten zijn waarop ze dat even niet opbrengt i.v.m. stress/paniek/vermoeidheid. Zij heeft haar momenten! Bijvoorbeeld het Grote Sigaretten-moment, vlak na het krentenbrood-debacle. Wij voorspellen in de nabije toekomst MEER ontwapenende Bianca-momenten. Als ze de kans krijgt, is ze in januari 2000 het GTST-acteren ontstegen en kan ze op voor het Gouden Kalf!
quote:
op 10-08-1999 om 10:45 AM schreef Haper het volgende:
En daarbij... wat jammer dat zo weinig mensen de enige persoon met hersenen zo erg vinden. Zijn Nederlanders echt zo oppervlakkig aan het worden???
Pardon !?!?
Enige persoon met hersenen. Bepaal je dit aan de hand van je eigen hersenpan. Dat ze meer dan jij hebt lijkt me gezien je meeltjes niet zo moeilijk. Maar onder voor Tara doet ze niet echt qua inhoud.
En ze is nog eng ook!!!
PS: Personen 'met' herseninhoud heb ik in het BB-huis nog niet gezien.
Hee happer heb je honger of zo? Je hapt echt op elk commentaar! Verder over je site:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Nee.
Grtz,
MiRR0RMaN.
MONA mag niet blijven, wat wil je ons aan doen.
Straks gaan ze nog strip pokeren met MONA.
Gewoon huppelakee d'r uit...... en gauw
quote:
op 10-08-1999 om 10:45 AM schreef Haper het volgende:
En daarbij... wat jammer dat zo weinig mensen de enige persoon met hersenen zo erg vinden. Zijn Nederlanders echt zo oppervlakkig aan het worden???
Nee hoor, ze zijn al jaren bijzonder oppervlakkig (getuige het succes van RTL4 en creaturen als Rolf X.)!
quote:
op 10-08-1999 om 11:17 AM schreef Haper het volgende:
Maar je hebt gelijk (je bent trouwens wel een van de weinige die de Nederlandse spelling doorheeft...).
Haper, hier nog wat mosterd, het is WEINIGEN.
Met een N op het eind.
Ik probeert ook altijd geen spelvouten te maken als ik over taal zeik.
Je moet op zo'n forum niet zeuren over taalfouten. Mensen zitten snel te typen en geven er niet zoveel om of er een d-tje of t-tje teveel of te weinig staat (toegegeven, het kan wel dom staan als men continu spelfouten maakt...)
Maar nu over de topic: Bianca. Wat me opvalt is dat voor vrouwen hun uiterlijk al genoeg is om weg te moeten (Mona: dik en lelijk?) en dat voor mannen pas een persoonlijkheids'fout' geldt als voorwaarde om weg te moeten (dit alles geheel volgens enkelen in dit forum).
Bianca is superonzeker maar probeert een zekere superioriteit uit te stralen en dat maakt dat ik haar mateloos irritant vind. Bovendien is ze sinds de komst van Mona zo dolgelukkig dat de scherpe kantjes van haar karakter nog eens extra naar boven komen.
Kortom, ik vind Bianca gewoon een raar wijf en ik zal d'r niet missen!
quote:
[b]op 10-08-1999 om 11:46 Bianca is de onvoorspelbaarste van het stel. Zij kan morgen instorten & breken, maar voor hetzelfde geld (kwart miljoen) bloeit ze helemaal op en komt ze weer eens door met zo'n lekkere filosofische tekst.Het leuke aan Bianca is dat ze nog steeds acteert (op het niveau van GTST), maar dat er momenten zijn waarop ze dat even niet opbrengt i.v.m. stress/paniek/vermoeidheid. Zij heeft haar momenten!
Dat is nu der eden waarom ik mijn bedenkingen heb over haar. Waarom kan ze niet gewoon zichzelf zijn en gewoon open en oprecht doen???
Ik vind dat acteren van haar heel zwak. (Niet de uitvoering (nou ja die ook), maar vooral waarom???)
Bovendien vind ik ze heel stiekum doen en manipuleren als de pest! Ik erger me dood als ik haar stiekum briefjes zie schrijven (met een gejatte pen!) en daarna verbranden. HOEZO PARA??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |