abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50560997
Mijn ouders gaan 2 weken op vakantie, ik heb besloten 1 weekje langs te gaan. Aangezien mijn ouders een 3 persoons appartement hebben geboekt, kan ik er zo bij. Weet alleen niet of ik dit ook moet gaan melden bij het hotel/reisbureau of dat ik gewoon een week lang onopvallend het hotel in en uit moet gaan. Iemand ervaring/ideeën? Alvast bedankt!
  zondag 17 juni 2007 @ 23:03:22 #2
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_50561070
1 week? Dan komen ze er echt wel achter
Betalen je ouders p.p.p.n?
And all the things you do with it
pi_50561323
da's een goede!! Normaal gesporken zou je wel moeten betalen, maar of ze erachter komen? Heb vaak zat in die appartementjes gezeten en ben nooit iemand tegen gekomen die keek of ik wel betaald had.
pi_50562257
Ligt eraan, uit netheids oogpunt moet je dat doen want dan moet je gewoon meer betalen. Aan de andere kant, is het een hotel/appartementen complex of? Vaak zitten appartement appart van het hotel, zijn je ouders eenmaal ingechecked zal niemand gaan controleren hoe of wat. Het blijft een gok
  zondag 17 juni 2007 @ 23:32:16 #5
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_50562267
ja dat kun je gewoon doen, ik heb dat ook ooit gedaan in een 5 sterren hotel maar dat was voor 1 nacht. alleen toen kon ik de kamer niet vinden en ging ik het bij de receptie vragen maar ze kwamen er nog niet acher
moest alleen wel door de nooduitgang naar buiten de volgende dag
pi_50562373
Ik zit zelf te denken om bij aankomst het netjes te melden en eventueel met een van te voren afgesproken bedrag per nacht alles netjes af te handelen. Alleen bestaat dan het risico dat ze dat niet willen...
pi_50562427
Misschien hoef je niet eens te betalen, omdat je betaalt per kamer.
Eeb 3 persoons-kamer is dus gewoon voor 3 personen.
pi_50562590
Meestal kan het gewoon en vragen ze een klein bedrag hiervoor, zodat je met je luchtbed of op de bank in de hotelkamer kan slapen.
  zondag 17 juni 2007 @ 23:43:19 #9
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50562938
je kunt het beste dit op het laatste moment beslissen, je ouders kunnen dan oordelen of het mogelijk is en of het het type hotel is waarbij het mogelijk is om dit te doen
pi_50562998
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:56 schreef RobKel het volgende:
je kunt het beste dit op het laatste moment beslissen, je ouders kunnen dan oordelen of het mogelijk is en of het het type hotel is waarbij het mogelijk is om dit te doen
Op het laatste moment, ja dat zijn altijd de betere plannen . Waarom stuurt TS het hotel gewoon niet even een mailtje met de vraag...
  zondag 17 juni 2007 @ 23:58:59 #12
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_50563012
Niks melden, gewoon kijken of ze erom vragen aan het einde van de drie weken van jouw ouders.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  maandag 18 juni 2007 @ 00:15:12 #13
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_50563486
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef dabadbass het volgende:
Niks melden, gewoon kijken of ze erom vragen aan het einde van de drie weken van jouw ouders.
Amen, en als ze ernaar vragen, gewoon onnozel doen, maar die gave heeft niet iedereen!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_50563662
het is toch gewoon een driepersoonskamer?
pi_50563792
Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk niet verzekerd bent wanneer er iets gebeurt, tenminste, je kunt het hotel niet aansprakelijk stellen als je er illegaal verblijft.
Betalen je ouders alleen de kamer? Dan gewoon even netjes melden en hooguit toeristenbelasting bijbetalen. Anders, zelf weten. Ik heb het ook wel eens gedaan voor een nachtje om een kamer waar maar 3 bedden op stonden, gewoon matrasje erbij gelegd.
-
pi_50568598
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:56 schreef RobKel het volgende:
Dat is inderdaad wel een goed idee. Zij zullen toch wel snel genoeg doorhebben wat voor 'soort hotel/appartementencomplex' het is. Bedankt voor alle reacties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')