Maricones!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:10 schreef WeebI het volgende:
Ik check nu ook even de site van Athletic en check wat daar staat:
[..]
stelletje homo's, even op de kaart kijken is toch niet zo moeilijk
Ja ik wou gisteren een kaartje halen, maar de voorverkoop was maar tot 31 juli stond op de sitequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:13 schreef assie het volgende:
Zes euro is nog meer een koopjeIn de voorverkoop dus...
WTF een sopcast zender liet sevilla - madrid zien maar ruud scoordequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef EKterror het volgende:
je bedoelt natuurlijk
1-0 Sevilla in de supercup tegen real, doelpunt van Luis Fabiano
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
1-0 Madrid in de supercup tegen sevilla, doelpunt van Ruud
Drenthequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo zeg wat wat een geweldige rush van Drenthe. Die heb ik 'm bij Feyenoord in de voorbereiding nog niet zien maken...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Drenthe
Ik denk dat je Balboa bedoelt?
It was just a jokequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Drenthe
Ik denk dat je Balboa bedoelt?
Enige Nederlander op het veld is Boulahrouz.
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
It was just a joke![]()
Drenthe zal maandag de medische keuring doorstaan en vervolgens worden gepresenteerd. Ja ja ik weet het
Ik geloof niet dat je een grap maaktequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die gast is nog in Rotterdam gekkie en nog geloof je me niet?![]()
Is me rechtsonderin wel erg leegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
voor de liefhebber
kan mooi in de OP
Vind ik een goed ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Is me rechtsonderin wel erg leeg.
Misschien moet ik maar eens een Segunda Division topicgaan aanmaken.
quote:Reyes optimistisch over Madrileense derby
Jose Antonio Reyes maakte zich deze zomer niet geliefd bij de aanhang van Real Madrid. De 23-jarige Spanjaard kon in het Santiago Bernabéu blijven, maar koos voor een overgang naar stadsgenoot Atlético Madrid. Op de eerste speelronde komt de dribbelaar zijn oude werkgever direct tegen.
De Spaanse Primera División trapt komende zaterdag namelijk af met de Madrileense derby. In het stadion van de Koninklijke komen aartsrivalen Real en Atlético Madrid elkaar al op de eerste speeldag tegen. Eerstgenoemde werd vorig seizoen kampioen en investeerde deze zomer fors in de spelersgroep. Reyes is echter niet bang voor de clash met zijn voormalige club.
"We gaan met 2-0 winnen en ik scoor één doelpunt", klonk de aanvaller optimistisch. "Atlético heeft een geweldig team. De spelers zijn al op elkaar ingespeeld maar dat is bij Real niet het geval. Ze hebben goed ingekocht, maar omdat ze pas zo laat spelers hebben gehaald is het nog geen team. Ik heb vertrouwen in een goed resultaat."
Misschien handig om de namen van de clubs erbij te zetten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
voor de liefhebber
kan mooi in de OP
Iets beter verdeeld dan in Engeland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
voor de liefhebber
kan mooi in de OP
Meh, zoiets moet je eigenlijk gewoon weten vind ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien handig om de namen van de clubs erbij te zetten?
De meeste kon ik zelf ook wel bedenken, maar als je de namen er niet bij zet heeft zo'n kaartje nog geen nut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Meh, zoiets moet je eigenlijk gewoon weten vind ik
Maar speciaal voor jou:
Galicië: Deportivo de La Coruña
Cantabria: Real Racing Club de Santander
País Vasco (Baskenland): Athletic Club de Bilbao
Navarra: Osasuna
Aragón: Real Zaragoza
Catalonië: (vlnr) Espanyol en FC Barcelona
Castilla y León: Real Valladolid
Madrid: (vbnb) Real Madrid, Atlético Madrid, Getafe
Valencia: (vbnb) Villarreal, Valencia, Levante
Balearen: Real Mallorca
Andalusië: (vlnr) Recreativo Huelva, Sevilla, Real Betis, Almería
Murcia: Real Murcia
Idd, misschien rot je anders ff lekker op tot die tijd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik voorzie nu al dat Real Madrid uitgelachen zal worden. Voor 120 miljoen een elftal renoveren, maar nog steeds geen hoop op verbetering.
Maar we wachten de stadsderby af. Eigenlijk moet ik pas medio oktober Real de hemel inprijzen of de grond instampen.
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:04 schreef DeVinger het volgende:
Barca en Real zijn toch wel stukkie beter dan Sevilla en Valencia (op papier) na de zomer zeg...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wel vet trouwens, een spits met rugnummer 2 (Zigic)
Ik zeg dan ook op papier. Want Barca heeft natuurlijk een belachelijk goed aanval op papier (nóg beter dan voorgaande jaren), terwijl het verdedigend flink versterkt is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven.
Sevilla heeft met Keita denk ik de missende schakel op het middenveld gehaald. En met Boulah en Mosquera is de verdediging versterkt, terwijl de aanval met Kanouté, Kerzhakov en Luis Fabiano al ijzersterk was.
Valencia heeft een beetje via de achterdeur ingekocht. Geen schokaankopen maar nuttige spelers gehaald als Zigic en Arizmendi als backup voor het spitsenduo Villa en Moro. Verdediging ook sterk verbeterd met Helguera, Alexis en Caneira. En met Mata, Arizmendi, Alexis en Sunny is er ook geinvesteerd in de toekomst. Enige echte aderlating is Ayala.
Wel vet trouwens, een spits met rugnummer 2 (Zigic)
Valencia heeft vorig seizoen ook nog wel een lange tijd meegedaan, alleen lag dat meer eraan dat Barca/Real/Sevilla ook veel punten lieten liggen in die periode. Maken dit seizoen heus wel weer een kans, zoals WeebI zegt voornamelijk de verdediging versterkt. En ook aan die krappe selectie is iets gedaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook op papier. Want Barca heeft natuurlijk een belachelijk goed aanval op papier (nóg beter dan voorgaande jaren), terwijl het verdedigend flink versterkt is.
Real moet natuurlijk nog maar blijken, maar daar zijn ze wel met een hervorming bezig. Alle rotte appels verwijderd en ingekocht op te toekomst. Toch zijn er nog genoeg sterren aanwezig, en juist daaraan kunnen de nieuwe aankopen zich optrekken.
Valencia blijft altijd een kanshebber, maar heeft vaak een te krappe selectie gehad bij blessures en schorsingen.
Sevilla zit ik nog steeds te wachten op hun vrije val, maar mss komt die wel helemaal niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |