Spreek even voor jezelf andersquote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
de bassist (die menig vrouwenslipje benat) van Bloodhound Gang tegenkwam. Enzo. Enzo.
Ok. De mijne dan in ieder geval.quote:
hahaha, vast wel . Al geloof ik niet dat hij bij mij dat effect zou hebben..quote:
Smaken verschillen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef _Cara_ het volgende:
hahaha, vast wel . Al geloof ik niet dat hij bij mij dat effect zou hebben..
Hoiquote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef es70 het volgende:
Wat een kloterige ballentent zeg, die matrassentoko.
Vrijdag 2 matrassen op naam weg laten zetten voor vandaag, komt Pat er aan, geen matrassen. En een stomme teef achter de balie... Zijn zaterdag denk ik verkocht, heb ze donderdag weer in huis.
Andere medewerker wilde wél iets meer moeite doen om het vandaag voor elkaar te krijgen... Nu is Pat dus naar Breukelen voor die matrassen.
Toch fijn dat reserveren scheelt.
Hallo.
verkapte kijk-mij-eens-geen-lange-wollen-onderbroek-dragen-postquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
verkapte kijk-mij-eens-geen-lange-wollen-onderbroek-dragen-post
quote:
Ehh... wauw.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Uw wens is mijn eh.. opdracht.
[afbeelding]
..*natte slip, zeg het maar gewoon hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Uw wens is mijn eh.. opdracht.*
[afbeelding]
Ik heb misschien een ietwat andere smaak dan anderen.quote:
Jij bent maar een rare.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb misschien een ietwat andere smaak dan anderen.
Ah, maar verder ben je met me eens dat 'ie wel geil is.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef _Cara_ het volgende:
Euhm.. hij heeft geen haren op de borst..das minder..
Tot later Flesquote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hee vriendjes en vriendinnetjes, ik ga er even mee stoppen voor nu. Tot vanavond wellicht
Ik hou niet zo van haren op de borst.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef _Cara_ het volgende:
Euhm.. hij heeft geen haren op de borst..das minder..
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hee vriendjes en vriendinnetjes, ik ga er even mee stoppen voor nu. Tot vanavond wellicht
Dat mag.. maar ik vind kroelen/kriebelen lekker..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van haren op de borst.![]()
Ben al blij dat het mag van je.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat mag.. maar ik vind kroelen/kriebelen lekker..en het moet niet té zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |