abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197765
Nou, ik heb een emailtje naar Veronica gestuurd met de vraag waarom ze de feiten over de parachute actie zo verdraaid hebben. Niet dat ik een antwoord verwacht, maar ach, je weet het nooit (right).

Grts 'n Stuff...

pi_197766
heb je er ook eentje naar sbs gestuurd? met dezelfde vraag
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197767
Nah, SBS6 heeft de feiten niet verdraaid. 't Was duidelijk te zien allemaal. "Ik wil even de groeten doen aan Willibrord. ZO'N actie joh" of iets dergelijk, zegt genoeg...
pi_197768
Hé PARENA, de PARENA?
Jij ook hier? Wat leuk!
Ik ben het trouwens niet met je eens dat alleen V gemanipuleerd heeft. Ook SBS heeft alleen dat laten zien wat positief was, zoals V alleen heeft laten zien wat negatief was. Ik denk zelf dat de bewoners het in eerste instantie wel leuk vonden, maar ik kan me voorstellen dat ze er geen zin hebben als dat soort dingen elke keer gebeuren. Ik kan me ook indenken dat het op een bepaalde manier toch ook wel een tikje bedreigend is geweest. Ik bedoel, ik zou me ook een ongeluk schrikken als er opeens twee parachutisten mijn huis komen binnenvallen.
pi_197769
PARENA echt waar hoor sbs is niet zo heilig als jij nu beweerd...feiten kunnen zowel positief als negatief verdraaid worden...zoals al eerder hier besproken zal de waarheid in het midden zitten.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197770
Heej sombie, wat toevallig joh.

Anyway, 'k heb nog even kort nagedacht en eigenlijk hebben jullie wel gelijk ja. 't Zal inderdaad meer in het midden zitten. 'k Denk dat we het zullen weten wanneer Mona... ik bedoel, de volgende bewoner, eruit gaat.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 10:33:00 #7
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_197771
Da's altijd het leuke met beeld- en geluidsmateriaal. Je kunt hetzelfde gebeuren vaak op totaal verschillende manieren over laten komen op je publiek, door datgene eruit te halen dat jij wilt laten zien.
Ik vond het eigenlijk wel interessant om te zien hoe ontzettend verschillend het SBS6 programma en het Veronica programma eruitzagen. Kun je weer es zien hoe je gemanipuleerd KAN worden door de media....

-Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 10:35:00 #8
627 Willy
Koekenbakker
pi_197772
Jammer hoor dat ze niet gewoon eerlijk zijn!
Het gaat zo veel te veel lijken op een geregiseerde soap!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_197773
Of het gaat misschien juist helemaal uit de hand lopen natuurlijk. Dat zou ook zonde zijn, want ik volg het wel en velen met mij. Krijg je straks echt nog meer rare acties. Maar als Veronica door blijft gaan met hier de berichten te lezen en de chat te volgen, dan krijgen ze genoeg ideeën over wat er KAN gebeuren.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 10:44:00 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_197774
V. past nu echt censuur toe...
Sinds woensdagavond wordt ipv het SBS6 signaal het Veronica-signaal doorgegeven (dus 6 en 7 zijn bij mij allebei Veronica).
Hmmmmm, vreemd... A2000/UPC heult met Veronica...
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_197775
Een beetje naief zijn jullie wel. De hoofdredactrice is zo weggetrokken bij het meest geloofwaardige blad van Nederland (Not). Ook daar zorgde onze Hummie dat het publiek alleen dat te lezen kreeg wat zij wilde. Bij TV gaat dat echt niet anders worden. Je wordt gemanipuleerd waar je bij staat! De internet streams zijn nog het meest betrouwbaar alleen als er echt iets gebeurd zit je weer naar testbeeld te kijken!

NB Lof voor een ieder bij Fokzine.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_197776
Jidder: jah, dat mag ook wel eens gezegd worden, die lof voor de Fokzine! mensjes. 2 thumbs up!
pi_197777
Het enige wat bij mij opkomt is...
Wat er gezegd is toen de Para's landde was spontaan.
Natuurlijk, er valt in te knippen, maar wat gezegd is, is gezegd.
V. daarintegen kan debewoners toch eenigsinds laten zeggen wat ze willen.
Zoals b.v. het gesp;rekje in de slaapkamer.

Gemaakt...
Dat vermoeden heb ik tenminste...

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:56:00 #14
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_197778
Waarom reageert VOO niet op mijn mail? Hebben ze iets te verbergen?

Zie onderwerp "Willem is Next" in het vorige scherm! Het gaat over de betrouwbaarheid van de stemmen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')