http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004005554351&Section=BOOK_EN&iref=precpquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Het boek staat neit meer op de frs site
Ja daar is ie 16e, maar er stonbd dat hij op de frs site 5e was. Moet ik hem maar een keer via Amazon bestellenquote:
Ja klopt, als kale slechterik.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Tot mijn grote verbazing speelt The Dude een totaal andere rol in Iron Man. Kwam ik pas naderhand achter, na een halve dag twijfelen
Tja, smaken verschillen. Ik vond m erg goed.quote:
Hehe ben wel erg benieuwd geworden naar een "white russian". Klinkt wel erg vetquote:Op maandag 12 mei 2008 01:59 schreef FallenAngel666 het volgende:
Deze film is het best te bekijken met het resultaat van twee weken niet scheren aan je gezicht, genietend van een white russian! The Dude abides
Een andere film met hem is Arlington Road, wat mij betreft een aanrader.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Tot mijn grote verbazing speelt The Dude een totaal andere rol in Iron Man. Kwam ik pas naderhand achter, na een halve dag twijfelen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En weer een nieuw shirt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zag dat ze bij Shirtshop.nl ook weer een nieuw Big Lebowski model hebben:quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
die moet ik bestellen
![]()
heb je een linkje?
Die heb ik via allposters.comquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
die moet ik bestellen
![]()
heb je een linkje?
Heb je er een plaatje van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:19 schreef Zeusfan het volgende:
I fucking love The Big Lebowski!!! Echt geniaal die film, ik blijf m maar kijken. Denk dat ik hem nu wel letterlijk mee kan lullen.
@ Mr. Floppy :
Een White Russian is wel aan te raden. Erg lekker, alleen moet je er niet teveel melk of room in doen. Dan wordt ie erg heftig. Maar heerlijk om een avond te chillen op te bank.
Ik heb trouwens ook hele gave shirts gevonden met Jesus erop. Heeeeeel cool! Ik ga er binnenkort denk ik eentje bestellen.
Waar heb je 'm besteldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:48 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik uit Amerika over laten vliegen, hehe.
Thanks, dalijk eens kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik via allposters.com![]()
Ik hoop niet dat dit een té grote verrassing wordt, hehe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:48 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik uit Amerika over laten vliegen, hehe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |