blijf jezelf dat maar voorhoudenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mannen worden vaak wat knapper naarmate ze ouder worden, ze krijgen een wat volwassener uiterlijk.
..een bierbuik en inhammen bij hun haargrens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mannen worden vaak wat knapper naarmate ze ouder worden, ze krijgen een wat volwassener uiterlijk.
Priecies, ik vind ook dat dit helemaal niet zo is. Steeds meer mannen verliezen hun haar (erg bepaldend voor antrekkelijkheid) krijgen net zo goed een bierpens, verliezen hun gespierde figuur, krijgen steeds meer lichaamshaar en krijgen echt wel evenveel rimpels als vrouwen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
..een bierbuik en inhammen bij hun haargrens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef Xennia het volgende:
..een bierbuik en inhammen bij hun haargrens.
Ik zeg beiden op 20.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Ici-Paris het volgende:
K denk dat mannen van rond de 25-35 op hun best zijn en vrouwen tot en met 25 op hun best zijn
Na hun 25ste worden de meeste mannnen kaler, dikker en rimpeliger. Moet je mij eens uitleggen wat daar aantrekkelijker aan is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef NiTiN het volgende:
Simpel, nog steeds is het zo dat de meeste vrouwen van mooi steeds onaantrekkelijker worden
en de meeste mannen omgekeerd
Ik zit dus goed, als man zijnde.
Exactly!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Na hun 25ste worden de meeste mannnen kaler, dikker en rimpeliger. Moet je mij eens uitleggen wat daar aantrekkelijker aan is.![]()
25quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Ici-Paris het volgende:
K denk dat mannen van rond de 25-35 op hun best zijn en vrouwen tot en met 25 op hun best zijn
Dan ben jij een uitzondering hoor! Neem nu mijn pa, op een foto rond zijn 21ste nog een knappe donkere itlaliano, redelijk figuurtje, trots pronkend met zijn borsthaartjes, zelfverzekerd kijkend, mooi koppie haar en stoer sikkie. Dan leg je er een foto van 15 jaar later langs en zie je een dikke kale vent met een lelijke snor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
25jezus, je moet ook niet overdrijven, ik loop tegen de dertig, maar ik heb nog exact hetzelfde figuur en mijn huid is nog even fris als 10 jaar geleden hoor. Ik ben zelfs slanker en fitter als toen. Ik zou er niet meer willen uitzien zoals tijdens mijn tienerjaren.
Hm, ik ga ook maar eens op Hyves kijken.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Formule-geen het volgende:
Sinds kort zit ik op Hyves en af en toe vind ik iemand waarmee ik vroeger in de klas heb gezeten. IK weet dat ze er vroeger goed uitzagen en veel aandacht van de mannen kregen. Echter, soms zie ik ze dan jaren later en nu zien ze er niet meer uit. Ik vraag me af hoe mensen met dit soort situaties omgaan. Vroeger kregen ze veel aandacht en nu, omdat ze niet meer zo knap zijn, veel minder.
Wie heeft dit meegemaakt en hoe gaan jullie er mee om?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |