abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197756
Ik wilde ff klagen, want ik heb gisteren de hele dag geprobeerd om naar de "officiele" BB site te surfen, maar van de 150 (of meer) hits kwam ik er welgeteld 0x door.

Dit kan V. toch niet maken. Iedere keer maar excuses dat ze eraan werken om de problemen op te lossen. Zal best, maar het werkt voor geen meter. Zijn er meer fans die hier last van hebben of ben ik de enige. Ik heb ook al tig keer mijn email-adres ingevuld om het nieuws via e-mail te krijgen, maar tot nu toe nog zonder success. Is er iemand die mij kan vertellen wat er in het laaste nieuws staat.

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig maar ik wil alleen maar alles weten.

pi_197757
Jouw signature zou de mijne kunnen zijn. Enneh, ook ik ben al vanaf woensdagmiddag disconnected en vervolgens niet meer erin teruggekomen ondanks diverse pogingen en ondanks tips van alternatieve wegen om de site te bereiken van anderen alhier.
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_197758
Probeer het volgende:
http://www-3.big-brother.nl

Nu moet het goed gaan !

Tiet voar'n pafke..

pi_197759
Bedankt, man. Het werkt.

Dit moesten meer mensen weten.

pi_197760
Thanx! Alleen wat zijn die polls veranderd na 48 niet kijken. Sabine een 7 en Bart een 8 en de rest allemaal vet ontvoldoende. Heb ik drama's gemist ofzo?
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_197761
Denk het. Als heel Nederland niet op de site heeft kunnen kijken hebben we dus ook niets aan die polls kunnen doen. Daar zal ik wel ff verandering in brengen. Van deze polls klopt geen hout, behalve Mona een drie. Nee, dat mag ik niet zeggen dat is flauw.
pi_197762
Denk het. Als heel Nederland niet op de site heeft kunnen kijken hebben we dus ook niets aan die polls kunnen doen. Daar zal ik wel ff verandering in brengen. Van deze polls klopt geen hout, behalve Mona een drie. Nee, dat mag ik niet zeggen dat is flauw.
pi_197763

Werkt ook dir niet (zie 2e bericht)

Probeer dan http://www-2.big-brother.nl

SUCCES !

Tiet voar'n pafke..

pi_197764
Veenkolonier bedankt!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')