Bijna alles. Ik moet morgen weer werken, hequote:
Sja, same here, ik moet 's ochtends werken en 's middags lerenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Bijna alles. Ik moet morgen weer werken, he![]()
boksslaafje van een 75-jarige man, dat klinkt niet echt heel fijnquote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef BrandX het volgende:
ik dit weekend ook, maar morgen vanaf 7 uur 's ochtends speel ik loonslaafje tot ong. vier uur, waarna ik een boksslaafje word van een 75-jarige man
Je bent toch niet zwart hequote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef BrandX het volgende:
ik dit weekend ook, maar morgen vanaf 7 uur 's ochtends speel ik loonslaafje tot ong. vier uur, waarna ik een boksslaafje word van een 75-jarige man
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
boksslaafje van een 75-jarige man, dat klinkt niet echt heel fijn:)
tis maar hoe je het bekijkt, maar het is zeker niet fijn als je denkt hem zomaar te kunnen overvallen op straat.quote:
Zien er uit als een stel gevaarlijke lui idd BXquote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
tis maar hoe je het bekijkt, maar het is zeker niet fijn als je denkt hem zomaar te kunnen overvallen op straat.![]()
We wachten nog steeds op twee opgeschoten jochies van een jaartje of 19 die denken, ah, die ouwe pakken we effe zijn portomonee af.
Die hebben een probleem, en mogen blij zijn als ze in het ziekenhuis ooit hun kaken weer kunnen herstellen![]()
![]()
![]()
![]()
Reinier rulez!!!
![]()
![]()
Dit is reinier:
[afbeelding]
en dit is trouwens de gang waarmee we gisteren bij de halve finales voor het NK waren
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zien er uit als een stel gevaarlijke lui idd BX:Y:)
Bep van Klaverenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef BrandX het volgende:
Dit is trouwens claudia (in het zwart), die won gister op punten en doet volgende week finale
[afbeelding]
en dit ben ik, met Wim, de broer van de wereldberoemde Bep van Klaveren. Een groot fan van mij (geen grapje)
[afbeelding]
wereldsport! vind het echt fantastisch!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Boksen, dat wilde ik vroeger ook altijdO+
Heej schatjequote:Op zondag 17 juni 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Boksen, dat wilde ik vroeger ook altijd
mocht het vroeger nooitquote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
wereldsport! vind het echt fantastisch!
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
durf ik niet meer zo goed de stap te nemen, om aan iets te beginnen wat ik nooitgedaan heb
zonde. Bij de meeste boksscholen kan je gewoon binnenlopen voor een proefles, geen probleem. In alle leeftijden en alle soorten en maten komen ze binnen wandelen. Belangrijkste is de lol in de sport.quote:Opzondag 17 juni 2007 22:31schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
durf ik niet meer zo goed de stap te nemen, om aan iets te beginnen wat ik nooitgedaan heb
Waarom niet? Gewoon lekker stompen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |