Waar moet ik met een meisje nou over praten dan... dan snap ik uberhaupt al niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan komt omdat je niet met ze praat![]()
Dat ligt aan het meisje. Waar praat je met mannen over dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar moet ik met een meisje nou over praten dan... dan snap ik uberhaupt al niet.
Ik bedoel stel he, stel dat je niet een meisje wilt neuken, waar moet je dan over praten.
vast wel een leuke pickupline te verzinnen met 'final fantasy' erinquote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat ligt aan het meisje. Waar praat je met mannen over dan?
Ik ben net gestopt met drinken, dus nee dank je.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef Dibble het volgende:
idd, neem wat slokjes alcohol.
Over games en muziek en uh, nouja meestal maak ik aan de lopende band grapjes alsof ik normaal ben, sketches enzo dat ik dan normaal ben.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat ligt aan het meisje. Waar praat je met mannen over dan?
Probeer dan ook eens te doen alsof je normaal bent in het bijzijn van vrouwenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Over games en muziek en uh, nouja meestal maak ik aan de lopende band grapjes alsof ik normaal ben, sketches enzo dat ik dan normaal ben.
zoek dan eerst een meisje met weinig tiet, of met tuinbroek. dat het dan net lijkt of je met een van je maten zit te praten. onder aan de ladder beginnen hequote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens je kunt ook echt totaal niet negeren dat er tieten aan zitten.
Het gaat niet om hun, het gaat om mij....snap je dat nog niet ofzo...zucht.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:39 schreef Fokkedop het volgende:
Het interesseert vrouwen ook helemaal niks of je BG ben of niet.
Je hebt het soort vrouwen die willen je om je piemel (dan moet je dit wel uitstralen) en je hebt het soort vrouwen die willen liefde. Afhankelijk van wat je uitstraalt en hoe je bent scoor je bij één van deze twee. Zoek dat eerst maar eens uit.
joe!
Maar dat zijn kinderen..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef Iago het volgende:
[..]
zoek dan eerst een meisje met weinig tiet, of met tuinbroek. dat het dan net lijkt of je met een van je maten zit te praten. onder aan de ladder beginnen he![]()
Maar ze omhelzen mij echt nooit, straal ik het mischien uit dat ze mij niet moeten omhelzen... nouja dat denk ik dan iig.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens te doen alsof je normaal bent in het bijzijn van vrouwen![]()
En dat overal trouwens, echt overal lopen ze...god wat heb ik zin om eens te neuken..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het gaat niet om hun, het gaat om mij....snap je dat nog niet ofzo...zucht.
Ik zie geen vrouwen ik zie twee pronte tietjes en een strak kontje lopen.
ze hoeven jou niet te omhelzen en andersom hoef jij ze ook niet te omhelzen. als je ze kent is drie kussen op de wangen meer dan voldoende in negen van de tien gevallen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ze omhelzen mij echt nooit, straal ik het mischien uit dat ze mij niet moeten omhelzen... nouja dat denk ik dan iig.
Doe dat danquote:Op zondag 17 juni 2007 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dat overal trouwens, echt overal lopen ze...god wat heb ik zin om eens te neuken..
dude , er zijn echt meisjes (vrouwen!) ouder dan 18 met een kleinere cupmaat dan D. j ziet er zelfs weleens een voorbij komen op het net!quote:
Ik zou niet weten hoe je moet neuken..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Doe dat danWie weet omhelzen ze je dan wel
![]()
Mischien ben ik ondersext.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ze hoeven jou niet te omhelzen en andersom hoef jij ze ook niet te omhelzen. als je ze kent is drie kussen op de wangen meer dan voldoende in negen van de tien gevallen.
wat wil je nu uiteindelijk weten hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |