Nou ik vraag ze meestal wat ze van mij vindenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik vraag ze meestal wat ze van mij vinden
Ga het maar snel spelen dan.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mn neef speelde t altijd, vond t altijd helemaal geweldig om mee te kijken
Ik ben bang dat ik in de pubertijd zit.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef Misanthropist het volgende:
misschien moet je wat minder tieten zien en meer vrouwen
Waarom..Ik probeer echt niet een relatie te beginnen want ik ben niet op zoek op het momentquote:
tjesusquote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom..Ik probeer echt niet een relatie te beginnen want ik ben niet op zoek op het moment
Ik snap ook niet wat er fout is aan het charisma van een echte man.
als een vrouw over anderen behalve haarzelf wil praten, praat ze met andere vrouwen. als ze over haarzelf wil rpaten praat ze met mannenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik vraag ze meestal wat ze van mij vinden
IK BEN NIET GAYquote:
Omdat ik ervaring op moet doen...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
tjesus![]()
Ik heb ooit eens een date gehad met iemand die me een paar keer vroeg wat ik van hem vond, of hij sexy was en lekker rook.. Echt, het is zo'n giga afknapper. Er is niks mis met het charisma van een echte man, maar een echte man loopt daar ook niet mee te pronken![]()
En als je echt geen relatie wilt wat kan jou het dan boeien wat een vrouw van je vind?
Okay. Dan zou ik toch een andere manier van benaderen proberenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik ervaring op moet doen...
Ja, en vertel het dan ook..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:02 schreef Weggeslet het volgende:
Het is heel makkelijk. Écht!
Je bedoeld irl?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Okay. Dan zou ik toch een andere manier van benaderen proberen![]()
Dat zou ik nooit durven he, irl. Straks word ik vet uitgelachen ofzo en dan word ik weer kwaad en ga ik iemand wurgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
UiteraardInternet telt niet mee.
Da's het risico dat iedereen loopt. Als je dan toch iemand wilt wurgen doe dan iemand die door niemand gemist wordquote:Op zondag 17 juni 2007 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit durven he, irl. Straks word ik vet uitgelachen ofzo en dan word ik weer kwaad en ga ik iemand wurgen.
Dit is een schot voor open doel ...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Of iig mijzelf voorstellen dat ik iemand wurg.
Maar ik ben totaal niet thuis in de versierscene en zou ik iemand versieren dan denk ik dat ik mij een verader voel. Ik wil ook helemaal niet iemand versieren he, maar dat meisjes mij iig niet raar aankijken en iemand anders omhelzen enzo, ik zou een random meisje ook niet durven omhelzen trouwens.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Da's het risico dat iedereen loopt. Als je dan toch iemand wilt wurgen doe dan iemand die door niemand gemist word![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |