abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50542524
Hoi allemaal,
waarschijnlijk hebben jullie het allemaal wel gelezen op de FP, Melody Klaver, vriendin van de overleden soldaat in Uruzgan... Allemaal zeer ernstig, daar niet van...

Maar ben ik nou de enige die haar herkent van de Mini Playbackshow van Henny Huisman zo'n 12 jaar geleden (moet ik zelf 7 zijn geweest en zij 4)????
Toen viel het me namelijk al op dat ze een gigantisch verwend klein blaag was en dat Henny wel heel erg bij dr ging zitten knuffelen enzo ( )... En heel lang met haar zitten kletsen ook over dr papa enzo, die vrij belangrijk overkwam. En ze werd volgestouwd met spekkies.
Ik had toen, als klein kindje al het gevoel dat zij werd voorgetrokken ten opzichte van de andere kinderen in die uitzending en toen won ze nog ook!!!!
Dat kon voor mij toen al geen toeval zijn, want zo geweldig was ze niet met die playbackshow, er deed namelijk ook iemand mee van 12 en die was veeeeeeeeel beter Daar had papa vast wat mee te maken...

En vervolgens is ze ook nog eens een keer langs geweest in het goochelprogramma van Hans Kazan (waar die koters altijd zon truc mogen doen) een paar jaar later... Daar had ze zo'n toverstaf en een prinsessenjurk deed ze een of ander gaar kunstje, dat duidelijk van te voren ingestudeerd was en echt niet spontaan overkwam... Nog steeds het verwende nest...
En nu zit ze dus in de films...

Well, nu is dit allemaal niet zo heel ernstig ofzo... Maar ik krijg heel erg het gevoel dat dat kind al vanaf dr 4e gepusht om maar op tv te komen, met de nodige connecties en flappen lukt dat dr papa ook nog (lees maar eens iets verder op melodyklaver.nl), ---> net als haar 2 zussen die ook allebei actrice zijn...

HEEL erg irritant

pi_50542564
Wat een naam .
pi_50542594
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een naam .
Just my thought.
Met zo'n opgepimpte foute voornaam en een plathollande achternaam erachter weet je meteen waar je mee te maken hebt
pi_50542844
Van melodyklaver.nl :

Melody Zoë Klaver is geboren op 09-09-1990 in Amsterdam. Ze is de jongste van het gezin. Ze heeft 2 oudere zussen Kimberley van 21 jaar (tevens ook actrice, o.a. in Voetbalvrouwen) en Stephanie van 24 jaar (danseres). Drie zusjes in de showbizz dus. Iedereen vraagt zich altijd af of zij het zang, dans, acteer-talent van hun ouders hebben geërfd maar die ontkennen dat, haar moeder Patricia heeft haar eigen kledingzaak en haar vader Laurens werkt als fotoredacteur bij SMM

Naast school doet ze ook nog aan zangles, op de Babette Labij zangschool in A’dam. En doet ze tennis en dansen. Ze heeft van haar 3de tot aan haar 15de jaar op de dansacademie van Lucia Marthas gezeten, in de vooropleiding. Ze kreeg daar les in jazz/showmusical, ballet, tapdans, zang, modern, acrobatiek en hip-hop. En natuurlijk acteert ze ook veel, in film en op televisie.

En wat een geniale schrijfstijl heeft diegene die dit heeft geschreven
pi_50542875
Haar vader? .
  zondag 17 juni 2007 @ 13:17:39 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50542877
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:06 schreef Sterrre het volgende:

Well, nu is dit allemaal niet zo heel ernstig ofzo... Maar ik krijg heel erg het gevoel dat dat kind al vanaf dr 4e gepusht om maar op tv te komen, met de nodige connecties en flappen lukt dat dr papa ook nog (lees maar eens iets verder op melodyklaver.nl), ---> net als haar 2 zussen die ook allebei actrice zijn...
Ik denk dat ze expres haar vriendje heeft laten vermoorden om maar op TV te kunnen komen...
  zondag 17 juni 2007 @ 13:19:51 #7
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_50542951
Wie?
.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:23:03 #8
123170 alors
zlata1234
pi_50543061
Afgunst?
know'm sayin?
word? word.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:25:11 #9
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50543134
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef alors het volgende:
Afgunst?
TS zat waarschijnlijk zelf ook in de Mini Playback Show, en heeft nog steeds een trauma dat ze niet won Waarom herinner je je anders in godsnaam een of andere zangshow van 15 jaar geleden?
pi_50543331

Whaha ja ik weet ook echt niet waarom ik het heb onthouden, volgens mij had mijn moeder die aflevering opgenomen op videoband en heb ik die wel 5x gezien ofzo...
En bij Hans Kazan, dat was toeval, maar ik herkende haar nog wel... Dat pruilmondje heeft ze nog steeds...
pi_50543350
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom val je haar anders niet effe aan op het moment dat haar vriend net dood is? Respectloze pauper.
pi_50543931
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:32 schreef santax het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom val je haar anders niet effe aan op het moment dat haar vriend net dood is? Respectloze pauper.
Wat hij zegt. Wat een gelul zeg. Dat meisje is haar vriend kwijtgeraakt. Een vriend die waarschijnlijk beter voor haar was dan TS ooit voor iemand zal kunnen zijn. En in plaats van medeleven te tonen, ga je iemand afzeiken die op dit moment liever niet in het nieuws was geweest, denk ik...
pi_50544089
je zal maar Sterre heten (of je zo noemen op internet), nota bene psychologie studeren en dan je laten leiden door zo'n domme afgunst op zo'n compleet ongepast moment.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_50544157
Ik zeg toch dat het zeer ernstig is.. En dat meen ik oprecht...

Alleen dit is de klaagbaak en omdat ze nu toevallig weer in het nieuws is herkende ik haar en kwam die herinnering naar boven...

Dus wees even niet zo kortzichtig en doe niet zo dom;
dit staat toch gewoon helemaal los van het feit of haar vriend net dood is! Dat is echt heel erg voor haar, maar dat verandert mijn mening over haar carrieremoves niet :S En dat is waar het hier over gaat...
pi_50544279
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef Sterrre het volgende:

Alleen dit is de klaagbaak en omdat ze nu toevallig weer in het nieuws is herkende ik haar en kwam die herinnering naar boven...

dit staat toch gewoon helemaal los van het feit of haar vriend net dood is! Dat is echt heel erg voor haar, maar dat verandert mijn mening over haar carrieremoves niet :S En dat is waar het hier over gaat...
Het blijft ongepast. Punt. Als je een béétje hersens hebt, is uitleg daarover niet nodig.
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 14:04:11 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50544313
Ze is een actrice die erg bekend kan gaan worden en in een hitfilm speelde. Waarom zou je dan klagen over haar omdat haar vriend is gedood?
pi_50544329
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef Sterrre het volgende:

ja, right
opeens en uitgerekend nú maak je je druk om de carriere moves van een of ander 16 jarig meisje

domme wijvennijd
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_50544539
Dus als ik ditzelfde gepost had als ze in het nieuws was geweest omdat ze de loterij gewonnen had, of het nieuwe gezicht werd voor Maybelline dan was het opeens anders... Right...

Maar als ze dan failliet verklaard was en op straat was beland met een spuit in dr arm of in de prostitutie terecht was gekomen (beide imo ook belachelijk erg) dan mocht ik opeens geen mening meer over haar hebben en die op internet uiten omdat het ongepast is? :S
pi_50544594
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, right
opeens en uitgerekend nú maak je je druk om de carriere moves van een of ander 16 jarig meisje

domme wijvennijd
Anders lees je mn eerste post even ofzo
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 14:13:29 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50544607
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Sterrre het volgende:
Dus als ik ditzelfde gepost had als ze in het nieuws was geweest omdat ze de loterij gewonnen had, of het nieuwe gezicht werd voor Maybelline dan was het opeens anders... Right...

Maar als ze dan failliet verklaard was en op straat was beland met een spuit in dr arm of in de prostitutie terecht was gekomen (beide imo ook belachelijk erg) dan mocht ik opeens geen mening meer over haar hebben en die op internet uiten omdat het ongepast is? :S
Jij doet alsof ze de dood van haar vriend uitbuit om bekend te worden.
pi_50544732
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Sterrre het volgende:

Een loterij winnen of het gezicht worden van een bekend merk is leuker dan je vriend verliezen door een bomaanslag. Dus in dat soort gevallen zal ze zich (als ze dit zou lezen) niet zoveel van de in de openingspost geplaatste onzin aantrekken. In de huidige situatie breng je iemand alleen maar verder in de shit.

Stel, je bent een vriendin van haar. Stel, ze wordt het gezicht van een bekend merk of wint veel geld. Stel, je belt haar en feliciteert haar. In dat geval kun je best een opmerking maken als 'heb je toch nog íets gehad aan dat slechte optreden 10 jaar geleden'. Kan ze zelfs nog wel om lachen.

Stel, je bent een vriendin van haar. Stel, haar vriend wordt aan stukjes geblazen door een autobom. Stel, je belt haar en condoleert haar. In dat geval ga je dus géén opmerking maken over het feit dat je haar eigenlijk maar een stom wijf vindt.

Ik weet niet of je dit zult begrijpen (internetcommunicatie is iets anders als vriendinnen hebben), maar ik probeer het gewoon...
pi_50544844
Nou als dat zo overkomt, dan spijt me dat, want dat is niet zo...
Ik had alleen sinds haar optreden bij Hans Kazan nooit meer van haar gehoord (dat ligt waarschijnlijk aan mezelf aangezien ik weinig Nederlandse films kijk)

Het enige dat ik probeer duidelijk te maken is dat ik het vréémd vind dat ze, toen ze klein was, op die manier werd behandeld, in die show en dat ik, toen ik klein was al door had dat dat niet de normale gang van zaken was in die show.. En dat ze TOEN overkwam als een verwend blaag...Mijn vraag was of er nog meer mensen waren die dit ook opgevallen was...

Wellicht is ze een (redelijk)goede actrice, ze heeft al in redelijk veel producties meegedaan en dat is ook prima... Maar de manier waarop zoiets dan moet gaan in Nederland, daar heb ik persoonlijk nogal moeite mee...
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 14:22:09 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50544869
Ik heb Melody in Afblijven gezien en ze speelde toch best wel overtuigend. Je kunt een hekel aan haar hebben, maar de link met haar gedoodde vriend zie ik gewoon neit
pi_50544916
Cosworth, ik denk niet dat ik haar een vriendin zou noemen als ik haar eigenlijk maar een stom wijf vind, zo werkt dat normaal gesproken buiten internetcommunicatie om...
  zondag 17 juni 2007 @ 14:24:19 #25
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50544930
jezus zeg, over afgunst gesproken, je ziet bijna groen TS
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')