Just my thought.quote:
Ik denk dat ze expres haar vriendje heeft laten vermoorden om maar op TV te kunnen komen...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:06 schreef Sterrre het volgende:
Well, nu is dit allemaal niet zo heel ernstig ofzo... Maar ik krijg heel erg het gevoel dat dat kind al vanaf dr 4e gepusht om maar op tv te komen, met de nodige connecties en flappen lukt dat dr papa ook nog (lees maar eens iets verder op melodyklaver.nl), ---> net als haar 2 zussen die ook allebei actrice zijn...
TS zat waarschijnlijk zelf ook in de Mini Playback Show, en heeft nog steeds een trauma dat ze niet wonquote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef alors het volgende:
Afgunst?
Wat hij zegt. Wat een gelul zeg. Dat meisje is haar vriend kwijtgeraakt. Een vriend die waarschijnlijk beter voor haar was dan TS ooit voor iemand zal kunnen zijn. En in plaats van medeleven te tonen, ga je iemand afzeiken die op dit moment liever niet in het nieuws was geweest, denk ik...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:32 schreef santax het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom val je haar anders niet effe aan op het moment dat haar vriend net dood is? Respectloze pauper.
Het blijft ongepast. Punt. Als je een béétje hersens hebt, is uitleg daarover niet nodig.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef Sterrre het volgende:
Ik zeg toch dat het zeer ernstig is.. En dat meen ik oprecht...
Alleen dit is de klaagbaak en omdat ze nu toevallig weer in het nieuws is herkende ik haar en kwam die herinnering naar boven...
Dus wees even niet zo kortzichtig en doe niet zo dom;
dit staat toch gewoon helemaal los van het feit of haar vriend net dood is! Dat is echt heel erg voor haar, maar dat verandert mijn mening over haar carrieremoves niet :S En dat is waar het hier over gaat...
ja, rightquote:Op zondag 17 juni 2007 13:59 schreef Sterrre het volgende:
Ik zeg toch dat het zeer ernstig is.. En dat meen ik oprecht...
Alleen dit is de klaagbaak en omdat ze nu toevallig weer in het nieuws is herkende ik haar en kwam die herinnering naar boven...
Dus wees even niet zo kortzichtig en doe niet zo dom;
dit staat toch gewoon helemaal los van het feit of haar vriend net dood is! Dat is echt heel erg voor haar, maar dat verandert mijn mening over haar carrieremoves niet :S En dat is waar het hier over gaat...
Anders lees je mn eerste post even ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, right
opeens en uitgerekend nú maak je je druk om de carriere moves van een of ander 16 jarig meisje![]()
![]()
domme wijvennijd![]()
Jij doet alsof ze de dood van haar vriend uitbuit om bekend te worden.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Sterrre het volgende:
Dus als ik ditzelfde gepost had als ze in het nieuws was geweest omdat ze de loterij gewonnen had, of het nieuwe gezicht werd voor Maybelline dan was het opeens anders... Right...
Maar als ze dan failliet verklaard was en op straat was beland met een spuit in dr arm of in de prostitutie terecht was gekomen (beide imo ook belachelijk erg) dan mocht ik opeens geen mening meer over haar hebben en die op internet uiten omdat het ongepast is? :S
Een loterij winnen of het gezicht worden van een bekend merk is leuker dan je vriend verliezen door een bomaanslag. Dus in dat soort gevallen zal ze zich (als ze dit zou lezen) niet zoveel van de in de openingspost geplaatste onzin aantrekken. In de huidige situatie breng je iemand alleen maar verder in de shit.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Sterrre het volgende:
Dus als ik ditzelfde gepost had als ze in het nieuws was geweest omdat ze de loterij gewonnen had, of het nieuwe gezicht werd voor Maybelline dan was het opeens anders... Right...
Maar als ze dan failliet verklaard was en op straat was beland met een spuit in dr arm of in de prostitutie terecht was gekomen (beide imo ook belachelijk erg) dan mocht ik opeens geen mening meer over haar hebben en die op internet uiten omdat het ongepast is? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |