Tuurlijk wel. Hij leert zo zijn angsten onder ogen zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Gellius het volgende:
Lienekien, zo wordt het natuurlijk nooit een weerbare jongen.
Ja, maar ik heb dus totaal geen enkel idee wat er allemaal te doen is. Ik wil best hard werkenvoor mijn geld, alleen wil ik ook graag van tevoren weten wat ik allemaal precies moet doet, en hoe en wanneer, en waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef sigme het volgende:
Supermarktmedewerkers zijn waardevolle krachten als ze wat hersens hebben en aanpakken. Je hoeft niet steeds te vragen wat je moet doen - je moet wat doen als je wat te doen ziet. (En niet, zoals tevelen doen, wegduiken als je wat te doen ziet).
Niet lui en niet dom zijn volstaat, de rest wijst zich vanzelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus totaal geen enkel idee wat er allemaal te doen is. Ik wil best hard werkenvoor mijn geld, alleen wil ik ook graag van tevoren weten wat ik allemaal precies moet doet, en hoe en wanneer, en waar.
De titel van de baan dekt de lading zo ongeveer wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus totaal geen enkel idee wat er allemaal te doen is. Ik wil best hard werkenvoor mijn geld, alleen wil ik ook graag van tevoren weten wat ik allemaal precies moet doet, en hoe en wanneer, en waar.
Ik ben net terug van de wc, even mijn maag ledigen. Wát een spanning, mensen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef fptz het volgende:
Zo'n spontane stilte doet je toch ook vermoeden dat iedereen echt zenuwachtig ijsberend door de woonkamer slentert.
Ik weet het. Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef Lienekien het volgende:
Roy Martina, Frollo.
Waarom? Om toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:48 schreef Gellius het volgende:
Mijn ommetje werd een Om.
Jij bent dus gewoon een kloon. Ik wíst het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Frollo het volgende:
Mooi, dus hij staat nu lollervakken te pwnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |