Het schijnt, maar ik zie het filmpje nog steeds regelmatig langskomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef Frollo het volgende:
Oei, is dat zo? Dat was toch laatst verboden door de rechter?
Ik wou gewoon die spammer uitschelden, dat was de enige reden waarom ik die post plaatste.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Gut en ik werd nog wel door jou geïnspireerd.
En passant wel even die kwakzalver een veer in zijn reet steken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou gewoon die spammer uitschelden, dat was de enige reden waarom ik die post plaatste.
Dat is wat overdreven ('wel een relaxte gast' betekent toch echt iets anders) en bovendien wist ik niet dat het een kwakzalver is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En passant wel even die kwakzalver een veer in zijn reet steken.
Kijk, dat zien we graag, jongelui die werken voor hun centen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb om 15.00 een sollicitatie gesprek bij de Albert Heijn.
Mooie job, heb ik ook nog gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Vakkenvullen.
Kom over 5 minuten even vertellen of je er nog steeds zo over denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom, ik ben bang dat ik straks dat baantje niet kan, dat ik niet weet hoe het moet, dat ik het niet goed zal leren. Terwijl iedere halve zool met een intelligentie ver beneden die van mij (als ik zo vrij mag zijn) het ook gewoon kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |