Dat ik me afvraag of je het om dezelfde reden(en) grappig vindt als ik. Dus of dat 'begrijpelijk' wel gefundeerd is. Maar ik wil je niet vragen om het uit te leggen omdat dat vast dezelfde omhaal van woorden provoceert waarvan ik zelf vermoed mijn toevlucht toe te zou moeten nemen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je nu probeert te zeggen.
Ik geef met mijn 'begrijpelijk' enkel aan dat ik er ook om zou kunnen lachen. Of dat om dezelfde reden is als bij jou, is dan weer een ander verhaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ik me afvraag of je het om dezelfde reden(en) grappig vindt als ik. Dus of dat 'begrijpelijk' wel gefundeerd is. Maar ik wil je niet vragen om het uit te leggen omdat dat vast dezelfde omhaal van woorden provoceert waarvan ik zelf vermoed mijn toevlucht toe te zou moeten nemen.
Dan zijn we het op dat niveau eensch.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef met mijn 'begrijpelijk' enkel aan dat ik er ook om zou kunnen lachen. Of dat om dezelfde reden is als bij jou, is dan weer een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Hier hebben we Resturant Brasserie die 'Groote Slaatje' verkoopt.
Met 100% Rundevlees.
Het is een ruggespraak, toch? Ik ben gaan twijfelen doordat de Grieken niet begreep waarom ik er lol om had.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
Daar woont 'n dichter, C.
Linkje?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef Lienekien het volgende:
O jee. Ik heb een kotssmilie geplaatst in het topic over Celebrity bruiloften.
Ik snap niet waarom iemand commentaar geeft als 'bah, niet mijn idee van bruidsmode'.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 't allemaal niks.
De overweldigende hoeveelheid aan lelijke bruidsmode vormt een gegronde reden om nooit te trouwen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 't allemaal niks.
Je kunt natuurlijk ook iets uitzoeken of zelf maken wat wél mooi is.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef Claudia_x het volgende:
De overweldigende hoeveelheid aan lelijke bruidsmode vormt een gegronde reden om nooit te trouwen.
Zo'n topic is toch bedoeld voor reacties als 'Niet mijn smaak' en 'Ik vind het hartstikke leuk'?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand commentaar geeft als 'bah, niet mijn idee van bruidsmode'.
Like, who fucking cares?![]()
Maar dat wordt dus zo'n opgave dat je misschien maar beter niet kunt trouwen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook iets uitzoeken of zelf maken wat wél mooi is.
quote:We hebben geen principes meer
Geen idealen, meneer
Waar zijn de strijders van weleer?
Wie trekt er nog van leer?
We hebben geen principes meer
Met de stroom mee
Individualisatie
En niemand roept er 'NEE!'
Industrialisatie
Met je rug tegen de muur
Alles kan, alles mag
Is dit ons laatste uur?