quote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, ik kan d'r dus niet bellen
Maar ik ga morgen uit werk even een bakkie doen bij d'r.
Dan moet zij weer werken, effe kijken of we dan wat kunnen absprechen
Brand ik? Lijkt me vrij duidelijk als ik de zon binnenhaal...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Download je de zon?
dat verklaard waar al de zon heen is, brand je!!!!
Ja, leg het desnoods vast op camera!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Tof dat je dr een bakkie gaat doen
absprechen... laat je morgen weer ff weten hoe het was?
vrijdag was ik begonnen om...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit weer schot in den zaak! [afbeelding]
Zeg eer, hoe laat was jij vrijdag begonnen met werken? Je was nl alweer vroeg terug!![]()
relaxed.quote:
wat was die reclame ook al weerquote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Brand ik? Lijkt me vrij duidelijk als ik de zon binnenhaal...![]()
Dat ding is iets warmer dan wij kunnen verdragen, dus of ik dan brand... Ja.![]()
quote:
voel me een neger nu ik deze muziek op heb omfg.... ongv 550 kb/sec binnen gehaald op draadloosquote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Het is rustige hiphop, maar ik vind 't wel chill
Laat maar effe weten wat je ervan vindt
ik voel me niet zozeer een neger, ik vind het gewoon chille muziekquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voel me een neger nu ik deze muziek op heb omfg.... ongv 550 kb/sec binnen gehaald op draadloosvind dat nog best knap
![]()
ikke ook!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sla het gewoon op en luister er eens naar!:)
ikkeh 490 kb/secquote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voel me een neger nu ik deze muziek op heb omfg.... ongv 550 kb/sec binnen gehaald op draadloos;)vind dat nog best knap:D
^quote:
ja, ik ben nog aan het opruimen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ikke ook!
en verder:
![]()
![]()
eer-ik!
![]()
![]()
![]()
je zou gaan leren![]()
de een F5 de ander F1quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik ben nog aan het opruimen.
Het is echt een tyfuszooi, en ik F5 af en toe een beetje, ne typ zo af en toe wat
En Le Mans volg je niet als echte auto race fanquote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef OA het volgende:
Ik ben er weer vandoor.![]()
Bis heute Abend, na de F1 race van Indianapolis! [afbeelding]
nou vooruit, ik geef je de voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik ben nog aan het opruimen.
Het is echt een tyfuszooi, en ik F5 af en toe een beetje, ne typ zo af en toe wat:P
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou vooruit, ik geef je de voordeel van de twijfel. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |