hehehehe: augurken, uitjes en noten.....quote:"Er is veel competitie op de Europese markt van augurken en uitjes, dus er moesten nogal wat noten gekraakt worden.’’
Appelmoes-n00b!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Fetai het volgende:
Ik ken dat merk geeneensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan je geruststellenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Prowl het volgende:
Er is maar 1 appelmoes die ik lekker vind en dat is de appelmoes van Koeleman.
Laatste tijd viel het mij op dat steeds meer winkels die appelmoes niet meer in het assortiment hadden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinds 2 weken is het dus helemaal NERGENS meer te vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom ik net na een beetje googlen dat die tent hardstikke failliet isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou eet ik nooit meer appelmoesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RIP aan de nabestaandenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Vast niet, dat is het huismerk van Super de Boer, en voor huismerken zijn in de regel speciale huismerkproducenten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Gutz het volgende:
Koeleman is ondertussen toch onder dat IFB euro-prut merk gaan produceren?
Nah, ik weet 't alweer. Dat was Landman wat ook op de super IFB appelmoes pot staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Vast niet, dat is het huismerk van Super de Boer, en voor huismerken zijn in de regel speciale huismerkproducenten.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef nattermann het volgende:
Koeleman failliet?
Dat is nieuw voor mij.
Dit is te lezen op http://www.evmi.nl/nieuws(...)k-koeleman-over.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Deze appelmoes is vervangen door Coroos Appelmoes. Dit is me verteld door een FM van de C1000. Probeer maar eens uitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"De producent van augurken, zilveruitjes en appelmoes Koeleman werd afgelopen vrijdag failliet verklaard. Het management maakt vermoedelijk onder de naam Relishco een doorstart, maar het is nog niet duidelijk of dat eveneens in Ter Aar zal zijn of ergens anders. De circa dertig personeelsleden van het failliete Koeleman zitten thuis.
Neerlands Glorie is geïnteresseerd in het tafelzuur, omdat dat een aanvulling is op de portefeuille in conserven.
Voorlopig zullen de producten worden gedistribueerd door een ander bedrijf, de firma Coroos in het Zeeuwse Kapelle."
Het smaakt toch echt hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Dit is te lezen op http://www.evmi.nl/nieuws(...)k-koeleman-over.html
Alleen is dit een bericht van oktober 2006! Koeleman zal echt nog wel een berg appelmoes over gehad hebben en die zal dan wel gedristribueerd zijn geworden door Coroos. Ik geloof namelijk niet dat Coroos nu zijn eigen appelmoes overboord heeft gegooid en die van Koeleman is gaan produceren.
Doodzonde!
Dan ga ik morgen een potje halen en proeven! Nou ja, potje..... dacht dat Coroos appelmoes in blik zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het smaakt toch echt hetzelfdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop