abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50591245
Mee eens!
Hier bij de C1000 hebben ze 'm ook al niet meer.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_50615672
At vroeger ook overal Koeleman bij, pizza, macaroni, aardappeltjes en natuurlijk op de pannekoek
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Nu ben ik het wel afgeleerd. Misschien met z'n allen een 'ik-wil-koeleman-terug-handtekeningen-actie' houden?
pi_50616027
HAK>koeleman
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50616256
verkapt 'kijk-hier-hoe-trots-ik-ben-dat-ik-de-smaak-van-eten-niet-wil-proeven-door-appelmoes-te-vreten' topiek
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:00:12 #30
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_50617815
quote:
"Er is veel competitie op de Europese markt van augurken en uitjes, dus er moesten nogal wat noten gekraakt worden.’’
hehehehe: augurken, uitjes en noten.....
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:27:03 #31
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_50622942
Zeeeer jammer.

Vroeger wou ik ook altijd Koeleman. Het was verschrikkelijk lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:43:40 #32
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50623531
Nu nog zo blij met de supermarkt-prijzenoorlog?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50624333
Ik ken dat merk geeneens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik support gevallen topclubs!
pi_50625553
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Fetai het volgende:
Ik ken dat merk geeneens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Appelmoes-n00b!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50626131
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:20:20 #36
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50627159
Appelmoes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:23:27 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50627259
Koeleman had hele lekkere appelmoes inderdaad.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heb je nog vragen? Zo ja, vergeet ze snel!
pi_50627519
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Prowl het volgende:
Er is maar 1 appelmoes die ik lekker vind en dat is de appelmoes van Koeleman.

Laatste tijd viel het mij op dat steeds meer winkels die appelmoes niet meer in het assortiment hadden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sinds 2 weken is het dus helemaal NERGENS meer te vinden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kom ik net na een beetje googlen dat die tent hardstikke failliet is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nou eet ik nooit meer appelmoes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

RIP aan de nabestaanden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[afbeelding]
Ik kan je geruststellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Deze appelmoes is vervangen door Coroos Appelmoes. Dit is me verteld door een FM van de C1000. Probeer maar eens uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"De producent van augurken, zilveruitjes en appelmoes Koeleman werd afgelopen vrijdag failliet verklaard. Het management maakt vermoedelijk onder de naam Relishco een doorstart, maar het is nog niet duidelijk of dat eveneens in Ter Aar zal zijn of ergens anders. De circa dertig personeelsleden van het failliete Koeleman zitten thuis.

Neerlands Glorie is geïnteresseerd in het tafelzuur, omdat dat een aanvulling is op de portefeuille in conserven.

Voorlopig zullen de producten worden gedistribueerd door een ander bedrijf, de firma Coroos in het Zeeuwse Kapelle
."
pi_50628767
Koeleman is ondertussen toch onder dat IFB euro-prut merk gaan produceren?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:12:04 #40
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50629005
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Gutz het volgende:
Koeleman is ondertussen toch onder dat IFB euro-prut merk gaan produceren?
Vast niet, dat is het huismerk van Super de Boer, en voor huismerken zijn in de regel speciale huismerkproducenten.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50629217
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef MREn het volgende:

[..]

Vast niet, dat is het huismerk van Super de Boer, en voor huismerken zijn in de regel speciale huismerkproducenten.
Nah, ik weet 't alweer. Dat was Landman wat ook op de super IFB appelmoes pot staat.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:46:23 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_50630346
Appelmoes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_50630427
Ah kut, mijn favoriete augurken schijf-staven =
deal with it
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:48:31 #44
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50630430
Wij bij de AH verkopen het nog.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:49:00 #45
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50630442
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef nattermann het volgende:
Koeleman failliet?

Dat is nieuw voor mij.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:52:21 #46
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_50630557
Wat is een bord slavink met sproitjes nou nog waard zonder Koeleman Appelmoes?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_50631114
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik kan je geruststellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Deze appelmoes is vervangen door Coroos Appelmoes. Dit is me verteld door een FM van de C1000. Probeer maar eens uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"De producent van augurken, zilveruitjes en appelmoes Koeleman werd afgelopen vrijdag failliet verklaard. Het management maakt vermoedelijk onder de naam Relishco een doorstart, maar het is nog niet duidelijk of dat eveneens in Ter Aar zal zijn of ergens anders. De circa dertig personeelsleden van het failliete Koeleman zitten thuis.

Neerlands Glorie is geïnteresseerd in het tafelzuur, omdat dat een aanvulling is op de portefeuille in conserven.

Voorlopig zullen de producten worden gedistribueerd door een ander bedrijf, de firma Coroos in het Zeeuwse Kapelle
."
Dit is te lezen op http://www.evmi.nl/nieuws(...)k-koeleman-over.html
Alleen is dit een bericht van oktober 2006! Koeleman zal echt nog wel een berg appelmoes over gehad hebben en die zal dan wel gedristribueerd zijn geworden door Coroos. Ik geloof namelijk niet dat Coroos nu zijn eigen appelmoes overboord heeft gegooid en die van Koeleman is gaan produceren.

Doodzonde!
pi_50631513
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Flappie666 het volgende:

[..]

Dit is te lezen op http://www.evmi.nl/nieuws(...)k-koeleman-over.html
Alleen is dit een bericht van oktober 2006! Koeleman zal echt nog wel een berg appelmoes over gehad hebben en die zal dan wel gedristribueerd zijn geworden door Coroos. Ik geloof namelijk niet dat Coroos nu zijn eigen appelmoes overboord heeft gegooid en die van Koeleman is gaan produceren.

Doodzonde!
Het smaakt toch echt hetzelfde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50631986
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

Het smaakt toch echt hetzelfde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dan ga ik morgen een potje halen en proeven! Nou ja, potje..... dacht dat Coroos appelmoes in blik zat.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:28:32 #50
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50632118
Mensen die alleen één specifiek merk lusten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik proef echt geen verschil als je mij 5 verschillende merken appelmoes geeft hoor, appelmoes is appelmoes het is niet alsof merk B naar peren smaakt ofzo.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop