Ja haast en niet kijken en zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kun je dat nou per ongeluk in je mond spuiten, alleen josti's doen dat
En welke conclusie kunnen we daaruit trekken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kun je dat nou per ongeluk in je mond spuiten, alleen josti's doen dat
wtf wilde je dan wél in je mond spuiten, verf?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja haast en niet kijken en zo![]()
Dat klopt dan weer wel, maar erg gezond is het niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:26 schreef Geerd het volgende:
WD-40 ruikt lekker.
Nee wilde een fietsketting smerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wtf wilde je dan wél in je mond spuiten, verf?
Maar spuitpijpje wees naar je mond? en toen gelijk dat spul doorgeslikt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee wilde een fietsketting smeren![]()
en die heb je normaal in je mond als je dat doet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee wilde een fietsketting smeren![]()
ja maar nou hoor je de inbrekers niet meer binnenkomenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat wd40 is trouwens wel helemaal top, ik heb me anderhalf jaar lang geërgerd aan mijn vreselijke piepende voordeur, tot ik op het lumineuze idee kwam dat spul op de scharnieren te spuiten, nu is hij helemaal stil..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:52 schreef Geerd het volgende:
Ben benieuwd wat hij nog meer allemaal in zijn mond stopt.
zijn darm heeft ie iig al vast gesmeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
Het werkt dus prima als laxeermiddelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zijn darm heeft ie iig al vast gesmeerd![]()
Nee een beetje als carterolie*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:26 schreef Mopst3r het volgende:
Smaakt het ook lekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |