Onder de douchequote:
Als er al een paar uurtjes hier niet is in gepost ga je al hyperventileren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom regent het daar wel en hier niet?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Daar had ik ook last van toen ik hierheen gingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef warrel het volgende:
Ja, en ik ben dus thuis en ik moet naar de UB. Maar ik wil niet door de regen fietsen
Waarschijnlijk moet je inloggen met je TU-accountgegevens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef warrel het volgende:
Is 't internet in de TU UB ook voor mijn iBookje? Als in dat 't niet beveiligd is? Is het snel?!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi!Ben je jaloers?! En ik draai niet door hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom regent het daar wel en hier niet?![]()
I will take the sun in my mouth
Jaloers, niet echt. Ik zat hier blij te zijn met de droogte (heb de was buiten hangen) en nu lijkt het er op dat het in Leiden ook niet droog gebleven isquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben je jaloers?! En ik draai niet door hoor![]()
Het was geen KVP, maar een KP.quote:
Ouch! Mijn was hangt binnen, met de ventilator aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaloers, niet echt. Ik zat hier blij te zijn met de droogte (heb de was buiten hangen) en nu lijkt het er op dat het in Leiden ook niet droog gebleven is
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef warrel het volgende:
Ahh, arme Bart! Hoe gaat 't leren voor morgen? Ik ben een beetje aan het soggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |