abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50520508
Hello lady's and gentlemen

Iemand onlangs hier geweest toevallig? Ik heb al verschillende reviews gezocht maar dit loopt uiteen van:

"Hoi allemaal, wij zijn net terug van een vierdaags verblijf in Sunparks Vielsalm en het viel echt reuze mee. We verbleven in een comfortvilla en alles was piekfijn in orde! Het personeel was heel vriendelijk en alles was super proper.
Dus geniet van jullie vakantie en vertrek niet met schrik, je zal zien, het zal fantastisch zijn!"

tot

"hoef echt geen luxe, maar dit sloeg alles. Ons huisje was enorm vochtig, het droop letterlijk van de muren, beddegoed was klam. De beide douches waren klein, wat opzich niet erg is, maar nodigden helemaal niet uit tot je even lekker opfrissen. Gelukkig waren er douches bij het zwembad. Zwembad kan er mee door. Maar het eten (buffet) wat we in het restaurant namen was werkelijk niet te eten.(koud, geen smaak, heel sober)"

Wat zijn jullie ervaringen?

[ Bericht 61% gewijzigd door Trusten op 16-06-2007 15:48:11 ]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:40:42 #2
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_50520641
tvp
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_50521279
Niet doen! Je krijgt er spijt van. Wacht anders even een jaartje, ivm overname door Center Parcs en geplande renovaties wat binnenkort begint door Center Parcs, dan is het wel goed te vertoeven daar.
pi_50522387
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:15 schreef timp0e het volgende:
Niet doen! Je krijgt er spijt van. Wacht anders even een jaartje, ivm overname door Center Parcs en geplande renovaties wat binnenkort begint door Center Parcs, dan is het wel goed te vertoeven daar.
ja dan gaan de prijzen ook richting centerparcs maar je hebt miss wel gelijk
pi_50523069
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:05 schreef Trusten het volgende:

[..]

ja dan gaan de prijzen ook richting centerparcs maar je hebt miss wel gelijk
Die parken blijven goedkoop hoor, het worden zeg maar "budgetparken"

Misschien is deze link ook wel handig?
http://www.zoover.nl/belg(...)ielsalm/vakantiepark
pi_50523327
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef timp0e het volgende:

[..]

Die parken blijven goedkoop hoor, het worden zeg maar "budgetparken"

Misschien is deze link ook wel handig?
http://www.zoover.nl/belg(...)ielsalm/vakantiepark
thanks, daar had ik mijn reviews ook vandaan...in het begin zijn ze nog wel aardig maar ze worden steeds slechter (of hoe recenter hoe beter, zo kan je het ook zien) Maar waarschijnlijk word het toch wat anders....we zijn al zo lang niet op vakantie geweest dat we de gok op een *** vakantie niet willen nemen...
pi_50525963
Ach ja, als je niet teveel eisen stelt kan het wel leuk zijn hoor! (denk ik )
Ik zou anders gewoon naar Center Parcs gaan, als je naar een bungalowpark wilt en dan gewoon een Economy cottage nemen zonder al die poespas. Dan vallen de prijzen ook wel een beetje mee.
  maandag 18 juni 2007 @ 20:34:05 #8
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_50590308
Ik heb een half jaar in Sunparks De Haan gewerkt, dat is best wel goed te doen hoor. Vielsalm heb ik niet veel ervaringen mee. Maar De Haan en De Kempense meren schijnen de beste te zijn.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  maandag 18 juni 2007 @ 20:43:25 #9
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_50590696
Mijn eerste 'ouderloze' vakantie was in Vielsalm geweest. Zonder twijfel de beste vakantie ooit!
We waren daar met een groepje van 7 of 8, we hadden dus ook een achtpersoons huisje.

Huisje was totaal niet vochtig, lakens e.d. waren ook gewoon in orde. Verder was het huisje ruim genoeg voor de prijs die ervoor was betaald. Het zwembad was niet echt spectaculair, maar in ieder geval genoeg om je kater weg te zwemmen
Ook zat er bij ons huisje een open haard cq BBQ aan de buitenkant, welke in een schoorsteen uitkwam. Lachen als je daar een glas spiritus in leeggooit...
Het eten kan ik me niets meer van herinneren... Best lang geleden. Het zal dus niet zijn tegengevallen, anders wist ik het vast nog wel.

Nog even een tip; zorg dat je NIET in een huisje achterin het park terecht komt. Als je té bezopen terug naar je huisje wilt lopen kan het voorkomen dat je achterover valt (nogal steil), zoals mij gebeurde...
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:50:51 #10
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50676563
Ik ben er heeeeel lang geleden (ik denk 13 jaar geleden ofzo) met mijn ouders geweest in de carnavalsvakantie (voorjaarsvakantie voor de mensen boven de rivieren). Wij hebben ons daar prima vermaakt en volgens mij was alles ook gewoon goed schoon en droog. Mijn ouders zijn nogal zeikerds met zo'n dingen en die waren geloof ik tevreden, dus dan was het 13 jaar geleden iig goed
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')