abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:45:00 #1
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_197693
Knap hoor Rolf Wouters. Wat is die slecht zeg !!! Dat witte poeder rond zijn neus net weggeveegd en dan nog je zo kunnen inhouden naast die lampekap.

BB2: Rolf & Dufne samen in een container afgesloten van de buitenwereld zonder kamera's

Hup NAC !!!
pi_197694
Is dit niet al in alle andere topics behandeld...je wel gelijk hoor maar het lijkt mee een overbodige vraag...natuurlijk in een container en dan ook nog de oceaan in.
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_197695
Zit net nog effe naar de herhaling te kijken... Gewoon met z'n allen Rolf eruit nomineren, wat een irritant moraliserend mannetje. Vooral dat gezeik met die psycholoog of wat daarvoor door moest gaan. De rol van V begint nu echt op te vallen!
Bakkie doen!

vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:56:00 #4
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_197696
volgende aktie: niet het BB huis maar de studio op do.avond 22:20 met een bulldozer of zo.

PS: je heb gelijk inderdaad in andere topics behandeld;

shoot me

Hup NAC !!!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 01:23:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_197697
En dan zeker met die bulldozer allemaal muntjes naar binnen schuiven.
pi_197698
Volgens mij heeft die Rolf er gewoon geen zin meer in. Het is gewoon te zielig om aan te zien, die weggesminkte zwarte randen, zijn humeur. Een paar jaar geleden was hij wel wat enthousiaster volgens mij.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 01:34:00 #7
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_197699
We moeten gewoon de mogelijkheid krijgen om 'm weg te stemmen! Ik heb die gast eigenlijk al nooit kunnen hebben, maar hij word de laatste tijd inderdaad echt bijzonder irritant.

Volgens mij kunnen ze deze zombie nog net op tijd klaar krijgen voor een uitzending. Eerst even goed zijn neus controleren want je weet maar nooit...

[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 08 Oktober 1999).]

"Kutkip!"

vrijdag 8 oktober 1999 @ 03:17:00 #8
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_197700
Mochten ze de controle van zijn neus vergeten zijn kunnen ze altijd nog zeggen dat de make-up zijn werk verkloot heeft.

Trouwens, kunnen we geen doping-controle van de reclame code commissie langssturen? Dan zijn we op een simpele manier snel van hem af. Gewoon op grond van sluikreclame voor 'premium colombian white'

Live young, die fast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')