abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50519827
Maar als je zo vrolijk bent vind ik eigenlijk wel dat je er wat mee moet doen, je kan'r vast ook andere mensen blij mee maken.
Ik raak i.i.g altijd heel gemotiveerd van gepassioneerde mensen.
pi_50520118
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:55 schreef augurkenkoning het volgende:
Maar als je zo vrolijk bent vind ik eigenlijk wel dat je er wat mee moet doen, je kan'r vast ook andere mensen blij mee maken.
Ik raak i.i.g altijd heel gemotiveerd van gepassioneerde mensen.
ja

Leg uit wat jij precies doet
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_50520147
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Nou het laatste is sowieso een feit

Sorry, maar ook dat komt wel goed, alhoewel
ik raak van jou een beetje treurig eigenlijk
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_50520408
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:11 schreef partyyboyy het volgende:

ik raak van jou een beetje treurig eigenlijk
Dat moet je niet doen, want het ging net zo goed met je
pi_50520535
Schrijf nou maar gewoon in het vervolg ik word zonder T en aanmoed met een t juist, dan komt het allemaal wel goed, spellingsvertroebelaar
  zaterdag 16 juni 2007 @ 15:34:18 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50520557
Luister eens wat vaker depressieve muziek en kijk vaker depressieve films. Ga vaker met depressieve mensen om en er gaat een wereld voor je open

Depressie werkt net zo aanstekelijk als positiviteit
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_50521584
Herkenbaar
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_50523395
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 15:33 schreef sweetgirly het volgende:
Schrijf nou maar gewoon in het vervolg ik word zonder T en aanmoed met een t juist, dan komt het allemaal wel goed, spellingsvertroebelaar
Ja mam!

Jij zult zo ook wel zwakke punten hebben, hoewel ik die helaas nog niet heb weten te ontdekken
pi_50523535
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:43 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ja 10 kilo.

Nee maar serieus. Ik weet niet wat ik met deze positieve gevoelens aanmoed.
Ik zou ze af en toe aan de huilies die hier in R&P rondzwerven willen geven, als ik wist hoe het kon.
Die d in 'aanmoed' is reden genoeg om dit topic te verbannen naar de donkere gehuchten der slotwereld, maar verder stelt het sowieso niet veel voor . Als jenou een serieus 'jeuh, het gaat goed met me, ik 0wn de wereld'-topic had gemaakt ipv dat semi-grappige gedoe, had het nog gewerkt ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')