San Lorenzo.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Johnathan Bottinelli: Zeer goede centrale verdediger, die al te lang bij Vélez zit. Hij moet deze zomer naar Europa toe anders is het einde oefening
Klopt foutjequote:
Nooit van gehoord, is het wat?quote:Op zondag 6 mei 2007 04:22 schreef SoupNazi het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar.
Die jongen kan echt wat.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic van Twente wordt de nieuwe Zlatan
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic van Twente wordt de nieuwe Zlatan
quote:Op zondag 6 mei 2007 05:11 schreef Smeich het volgende:
Anderson
Antwi
Barragan
El-Zahr
Hobbs
Idrizaj
Miki
En uiteraard mogen we de aankomende namen niet vergeten, wat te denken van een Roberts, Spearing, Threlfall, Darby, Burns, Ryan, Putterill, Flynn, Lindfield, Ajdarevic, Barnett, Mimms, Highdale, Parsonage, Zieler, Eckersley, Evans, Strickland, Chester, Drinkwater, Welbeck, Hewson, Brandy, Fagan, Galbraith, McCormack, Woods.
Ook goed in de Braziliaanse competitie. Nog wel heel erg jong, dat duurt nog wel een jaar of 2 voordat hij naar Europa gaatquote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef Smeich het volgende:
nou nou, ik vind dit een beetje te kromme suggestieve beoordeling. Ik bedoel, die Johnathan Bottinelli die moet zeker wel iets zijn aangezien het niet voor niets is dat Inter aan hem trekt en ja, Inter koopt niet zomaar elke speler weet je wel. En ja, wie bij Inter speelt breekt gewoon doorPUNT Alex Pato is ook geweldig in Championship Manager.
Vind deze nog wel meevallen, alhoewel ik me afvraag of er niet al zo'n topic is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
oftewel: het zoveelste k*t-topic van DAM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |