abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49053737
Uit Argentinie vrijwel zeker:

Maxi Moralez: Centrale middenvelder met een goed gevoel voor ruimte, goed schot en pass. Op jonge leeftijd al de beste speler van Racing

Ever Banega: Speelt goed in de rug van JRR

Mauro Zarate: Dit seizoen wat minder, maar rijp voor een overstap

Mathias Cahais: Volgend jaar weer terug bij Boca en dat wordt het jaar van de grote doorbraak. Zeker als Palermo en Mellizzo eindelijk nokken.

Johnathan Bottinelli: Zeer goede centrale verdediger, die al te lang bij Vélez zit. Hij moet deze zomer naar Europa toe anders is het einde oefening

Belluschi, Lavezzi en Palacio zijn wat ouder maar die kunnen ook bij iedere club mee.

Vrijwel zeker uit Uruguay:

Gonzalo Castro: Beter dan Cívani

Vrijwel zeker uit Brasil:

Lucas: Topper met een hoofdletter T. Kan op elke positie op het middenveld uit de voeten

Alex Pato: Grootste aanvallende talent sinds Robinho
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 mei 2007 @ 02:15:23 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49053857
Christiaan Kum, ADO Den Haag. Jongen komt uit de amateurs (van ADO Den Haag ook), heeft een prima eerste seizoenshelft, een van de weinige lichtpuntjes, gedraaid en is daarna, helaas, door een blessure uitgeschakeld geweest. Volgend jaar weer genieten van hem. Komt helemaal goed.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 6 mei 2007 @ 04:22:32 #3
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_49054975
Klaas-Jan Huntelaar.
A.F.C. Ajax
pi_49055180
Anderson
Antwi
Barragan
El-Zahr
Hobbs
Idrizaj
Miki

En uiteraard mogen we de aankomende namen niet vergeten, wat te denken van een Roberts, Spearing, Threlfall, Darby, Burns, Ryan, Putterill, Flynn, Lindfield, Ajdarevic, Barnett, Mimms, Highdale, Parsonage, Zieler, Eckersley, Evans, Strickland, Chester, Drinkwater, Welbeck, Hewson, Brandy, Fagan, Galbraith, McCormack, Woods.
  zondag 6 mei 2007 @ 05:24:31 #5
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_49055206
(noord) amerikaanse competitie?
/-=]
|o-0
~~~`
pi_49060011
quote:
Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Johnathan Bottinelli: Zeer goede centrale verdediger, die al te lang bij Vélez zit. Hij moet deze zomer naar Europa toe anders is het einde oefening
San Lorenzo.
pi_49060120
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

San Lorenzo.
Klopt foutje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49060129
quote:
Op zondag 6 mei 2007 04:22 schreef SoupNazi het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar.
Nooit van gehoord, is het wat?
  zondag 6 mei 2007 @ 13:42:03 #9
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_49060247
Arnautovic van Twente wordt de nieuwe Zlatan
  zondag 6 mei 2007 @ 13:44:31 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49060334
Die knakker van Barca die 900x had gescoord in de jeugd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49060561
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die jongen kan echt wat.
That's all folks!
  zondag 6 mei 2007 @ 14:55:54 #12
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49062371
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

hij scoort ook veel
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 15:15:22 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49062980
quote:
Op zondag 6 mei 2007 05:11 schreef Smeich het volgende:
Anderson
Antwi
Barragan
El-Zahr
Hobbs
Idrizaj
Miki

En uiteraard mogen we de aankomende namen niet vergeten, wat te denken van een Roberts, Spearing, Threlfall, Darby, Burns, Ryan, Putterill, Flynn, Lindfield, Ajdarevic, Barnett, Mimms, Highdale, Parsonage, Zieler, Eckersley, Evans, Strickland, Chester, Drinkwater, Welbeck, Hewson, Brandy, Fagan, Galbraith, McCormack, Woods.

Van die laatste lijst verwacht ik overigens wel veel van Roberts, Spearing, Threlfall, Darby, Burns, Ryan, Putterill, Flynn, Lindfield, Ajdarevic, Barnett, Mimms, Highdale, Parsonage, maar niet zoveel van Zieler, Eckersley, Evans, Strickland, Chester, Drinkwater, Welbeck, Hewson, Brandy, Fagan, Galbraith, McCormack, Woods.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_49063587
Ben ik met je eens, al moet ik wel een kanttekening plaatsen dat er bij Chester en Hewson toch duidelijk progressie te zien is. Brandy is allerminst een slechte speler te noemen, dat wordt een grote, ik mag wel zeggen een héle grote en dan bedoel ik ook echt héél groot! Ik denk toch ook wel dat Drinkwater een mooie toekomst in het vooruitzicht heeft, mits hij zich wat vloeiender gaat bewegen. Maar hij is het toch nog niet waard voor een enigszins verbeterd contract daar, want om nou al die letters te laten drukken op zo'n shirtje kost toch wel wat tegenwoordig.

Daarentegen zie ik een Roberts, Spearing, Threlfall, Darby, Burns, Ryan, Putterill, Flynn, Lindfield, Ajdarevic, Barnett, Mimms, Highdale en last but not least Parsonage wel binnen zeer korte tijd 5 Champions League bekers in de lucht tillen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 15:39:49 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49063769
Astrit Ajdarevic is echt super - zo jong en dan al zo goed!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zondag 6 mei 2007 @ 15:41:08 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_49063810
Het zoontje van Danny Blind schijnt iets te hebben van Michael Laudrup en Matt le Tissier.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 6 mei 2007 @ 15:42:42 #17
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49063849
een verkapte "kijk eens hoeveel verstand ik heb van Zuid Amerika" topic
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49064695
nou nou, ik vind dit een beetje te kromme suggestieve beoordeling. Ik bedoel, die Johnathan Bottinelli die moet zeker wel iets zijn aangezien het niet voor niets is dat Inter aan hem trekt en ja, Inter koopt niet zomaar elke speler weet je wel. En ja, wie bij Inter speelt breekt gewoon doorPUNT Alex Pato is ook geweldig in Championship Manager.
  zondag 6 mei 2007 @ 16:27:08 #19
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49065231
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef Smeich het volgende:
nou nou, ik vind dit een beetje te kromme suggestieve beoordeling. Ik bedoel, die Johnathan Bottinelli die moet zeker wel iets zijn aangezien het niet voor niets is dat Inter aan hem trekt en ja, Inter koopt niet zomaar elke speler weet je wel. En ja, wie bij Inter speelt breekt gewoon doorPUNT Alex Pato is ook geweldig in Championship Manager.
Ook goed in de Braziliaanse competitie. Nog wel heel erg jong, dat duurt nog wel een jaar of 2 voordat hij naar Europa gaat

Braziliaanse competitie kan je volgens mij ook zien bij Sport 1. Is een tip want Pato is echt iets speciaals
pi_50509825
Misschien is het leuk om hier de ontwikkeling bij te houden van nieuwe spelers die je voor het eerst zag en waarvan je denkt dat hij goed wordt

Matias Albeiras - River Plate

Die gaat volgend seizoen veel spelen en het heel goed doen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 02:44:48 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50510741
Bordih Achmed ben Ali.

Ja, ik weet het jullie hebben nog niet van hem gehoord en hij moet nog geboren worden maar hij viel mij in de baarmoeder al op, maar mark my words: dat wordt een topper!

oftewel: het zoveelste k*t-topic van DAM
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_50512969
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
oftewel: het zoveelste k*t-topic van DAM
Vind deze nog wel meevallen, alhoewel ik me afvraag of er niet al zo'n topic is.
pi_50513204
Ik denk roelf jan tiktak jr.
pi_50513441
Ik denk Ryan Babel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: