En zien mogen we ze ook niet meer. Hij zal wel toegesproken worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
soundlock ?
Ja ik weet het, het is nooit goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ze wilde toch reality ? Krijgen ze die, moeten het allemaal weer wat sociaal wenselijker gemaakt worden![]()
als huub vertrekt, is haar spel ook heel snel uitgespeeld, dat begrijpt zequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
Lieke huilt.
Hey... verteld Hedda ook niet daar haar eerste 2 maanden met Huub ook zo verlopen waren?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef riri het volgende:
Lieke moet geven geven en nog eens geven...alles moet ze aan de kant zetten en alleen maar rekening houden MET...daar word je een keer doodmoe van als je alleen maar moet geven
ach...dat is allang overquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef robert2006 het volgende:
huub mist hedda
Ja dus ? Aandacht voor het programma en weer wat kijkertjes erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is nooit goed
Hij zoop zich het ziekenhuis in.....
Ook nog een drankje ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:25 schreef Haunter het volgende:
Ik was van plan om te gaan slapen, maar ik blijf nog ff
Waar Huub zo over wandelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
De Poort!!!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
De Poort!!!
Ja dus....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja dus ? Aandacht voor het programma en weer wat kijkertjes erbij.
Begreep echter dat er een of andere mediawet achter de drankrestrictie zit. Het is ook wel erg toevallig dat ze maar 5 drankjes per dag mogen. Bij 6 consumpties ben je volgens de regeltjes alcoholist.
Yep, maar die zijn denk ik niet blij met dit soort bluf telefoontjes die uit boosheid en/of dronkenschap gemaakt worden. Je '24 uur' aanvragen doe je niet zomaar en volgens mij is dit ook niet Huub's eerste keer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk meer dat het een statement naar de FEBO is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |