Jaap is er ook geshockeerd vanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Na ja! Dat is toch FOCKING NIET NORMAAL! TERINGLIJERS!![]()
Is dat Brain die achter hem aanloopt met 3 koffers op zn schouder?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toevoeging, Huub loopt nu met een grote tas richting de poort![]()
Dat Jaap ligt te slapen stelt me gerust...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Stream 1: tuin en huis
Stream 2: poort en bomen
Stream 3: Jaap slaap
Stream 4: Palmboom en Jaap die slaapt
ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik kan me maar niet ontrekken van de indruk dat ik een enorme ongelijkheid in de mate van sanctionering en "werkbreidheid" zie tussen de bewoners. Of die indruk ook reëel is weet ik niet. Ik krijg niet het idee dat de redactie hier echt aan probeert te werken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ergens wel, ja.
Maar, ze hebben elkaar nodig, hè?
Hier moesten we de ramen en deuren al sluiten...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens al op teletekst? Of CNN??
Klopt ! Die is zo aardig om hem even te helpen. Hij had tenslotte ook zo'n leuke dag vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dat Brain die achter hem aanloopt met 3 koffers op zn schouder?
Kaleddis.... je frituurpan...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier moesten we de ramen en deuren al sluiten...![]()
Nee, het verhaal werd zo verteld dat het uiteindelijk sowiezo niet had gemogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ene Ben. En da's maar goed ook, want nu hadden wij meer te genieten.
Fok! helemaal vergeten !!! (Is ook zo spannend zo'n streamlock !)quote:
Dat idee heb ik ook ja, en ik kan me zo voorstellen dat je daar erg gefrustreerd van wordt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik kan me maar niet ontrekken van de indruk dat ik een enorme ongelijkheid in de mate van sanctionering en "werkbreidheid" zie tussen de bewoners. Of die indruk ook reëel is weet ik niet. Ik krijg niet het idee dat de redactie hier echt aan probeert te werken.
DAT KOMT OMDAT PANNEKOEK ER OOK IS EN DIE WIL NIET IN BEELD !!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:09 schreef STAP01 het volgende:
IK BEN EEN BEETJE BEAUS!
BEAUS OP DE FEBO! sorry voor de caps.
DAT ZE FOCKING HELL NIET DE BEELDEN EN GELUIDEN VAN HUUB LATEN ZIEN!
Dat heb ik echt niet uit de woorden van Hedda kunnen halen, hoor. Hedda vertelde Huub dat zij was gekomen omdat dat de voorwaarde was als haar broer mocht komen spelen... en toen wilde die Ben dus niet en kwam Hedda alsnog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, het verhaal werd zo verteld dat het uiteindelijk sowiezo niet had gemogen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef easysatellite het volgende:
en hier betaal je dan voor
Ikheb die naam Pannekoek al vaak horen vallen. Mag ik wat uitleg over deze persoon? Tegenstander van Huub begrijp ik maar verder?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DAT KOMT OMDAT PANNEKOEK ER OOK IS EN DIE WIL NIET IN BEELD !!![]()
Ik heb zelf het gevoel dat Huub (en Brian en Natasia) heel veel mag. Dat is ook niet raar, want hij draagt de show. Huub is ook bereid ervoor te werken, ze moeten alleen niet aan zijn alcohol komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik kan me maar niet ontrekken van de indruk dat ik een enorme ongelijkheid in de mate van sanctionering en "werkbreidheid" zie tussen de bewoners. Of die indruk ook reëel is weet ik niet. Ik krijg niet het idee dat de redactie hier echt aan probeert te werken.
Die dooie deb moet dr schmoelwerk eens houden en doen wat WIJ willen!!! ******* !!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DAT KOMT OMDAT PANNEKOEK ER OOK IS EN DIE WIL NIET IN BEELD !!![]()
Dat is ook wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet uit de woorden van Hedda kunnen halen, hoor. Hedda vertelde Huub dat zij was gekomen omdat dat de voorwaarde was als haar broer mocht komen spelen... en toen wilde die Ben dus niet en kwam Hedda alsnog.
Deborah FLENSquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikheb die naam Pannekoek al vaak horen vallen. Mag ik wat uitleg over deze persoon? Tegenstander van Huub begrijp ik maar verder?
Pannekoek is een bijnaam voor Deborah Flens, een van de eindproducenten van DGK. Ze schijnt niet echt fan van Huub te zijn en was fel tegenstander voor de terugkeer van Huub in de villa na het schopincident met Nathanael.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikheb die naam Pannekoek al vaak horen vallen. Mag ik wat uitleg over deze persoon? Tegenstander van Huub begrijp ik maar verder?
Ik kan geen argument geven waarom dat dan niet mocht, omdat Hedda dat verder ook niet gaf. Ze vervolgde verder met het verhaal dat 1 van de jongens, áls het wel had gemogen, toch niet zou gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet uit de woorden van Hedda kunnen halen, hoor. Hedda vertelde Huub dat zij was gekomen omdat dat de voorwaarde was als haar broer mocht komen spelen... en toen wilde die Ben dus niet en kwam Hedda alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |