en dan kreeg hij vandaag van hedda te horen dat bandje van haar broer niet mee mocht komen om te spelen, daar zal hij vast ook gepikeerd door zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij zei net ook dat ie al weken het gevoel had dat alles van 1 kant kwam, qua achter. Denk bv. aan het idee om spullen te verbranden in de paardenbak. Dat mocht niet, maar even later mocht BEAN dat wel met zijn spullen. Er zijn zowieso een heleboel acties van hem afgebelt.
Het zal wel een gevalletje laatste druppel zijn.
Ik denk wel terecht overigensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. Huub is tegen het systeem aan het schoppen nu.
Kaassoufflee is bijna klaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
... de alcohol en joints werken niet echt mee.
Huub kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Hij is behoorlijk afgebeuld de laatste dagen, interviews, vroeg op, Jensen, en vandaag veel emoties op zijn familiedag. Dat (weliswaar terechte) gezeur over hun onverstaanbaarheid in bed (dat was trouwens Lieke maar dat zal hij wel niet weten) was de laatste druppel volgens mij.
Ergens wel, ja.quote:
Ja hoor, wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
mag de lock eraf
ik ook graag!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb er gelijk wat meer gebakken, dus pak gerust
[afbeelding]
yum!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[afbeelding]
*kaassouffle van bord afpak*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens al op teletekst? Of CNN??
Stream 1: tuin en huisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:00 schreef carpediem23 het volgende:
Wat er nu op de streams te zien?
Aha, vandaar die anti-FEBO praatjes opeens !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:01 schreef Day het volgende:
Mensen, het is hier geen FEBO!
En ik krijg honger van die plaatjes, en ik ben momenteel op dieet, de zomer komt eraan![]()
Eén van de bandleden wou niet, toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
en dan kreeg hij vandaag van hedda te horen dat bandje van haar broer niet mee mocht komen om te spelen, daar zal hij vast ook gepikeerd door zijn.
Na ja! Dat is toch FOCKING NIET NORMAAL! TERINGLIJERS!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb nog geen breaking news alert ontvangen in ieder geval
Toevoeging, Huub loopt nu met een grote tas richting de poortquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Stream 1: tuin en huis
Stream 2: poort en bomen
Stream 3: Jaap slaap
Stream 4: Palmboom en Jaap die slaapt
Thx voor de komkommersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aha, vandaar die anti-FEBO praatjes opeens !
Kan ook een lekker komkommertje voor je schillen![]()
(en ja, ik kap er wel mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |