Shogo wasquote:Op maandag 18 juni 2007 08:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb het origineel nog thuis liggen, maar draaien doet het niet meer met de huidige hardware+xp.![]()
Was inderdaad een leuk spel, en het enige spel wat ik ken waar je met een mech op mensen kan gaan staan.
Je kan toch gewoon wel openen in die modes.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb het origineel nog thuis liggen, maar draaien doet het niet meer met de huidige hardware+xp.![]()
Was inderdaad een leuk spel, en het enige spel wat ik ken waar je met een mech op mensen kan gaan staan.
Yup, ik heb de multiplayer waarschijnlijk wel honderden uren gespeeld, maar die singleplayer nooit langer dan in totaal 30 minuten gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:13 schreef Coencordia het volgende:
Soldier of Fortune 2 (heeft die eigenlijk een single player?)
Als ik ouwe games zoals Settlers 2 en simcity2 aan de praat kan krijgen onder XP, moet dat spel ook geen probleem zijn lijkt me.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
De single player begon echt bagger, door het begin moest je heen..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yup, ik heb de multiplayer waarschijnlijk wel honderden uren gespeeld, maar die singleplayer nooit langer dan in totaal 30 minuten gespeeld.
Ik zal nog eens even kijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon wel openen in die modes.
als het goed is moet je er even een image van maken en dat doet ie het.
En als je die het gemaakt kan je die dan naar mij sturen
Wat is RCT?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Nja... Ik denk zal ook eens gamen. Ik speel altijd RCT maar ik heb inprienciepe geen 3d card nodig. Maar toen kwam RCT3 en na lange tijd toch maar aangeschaft.
Het spel was in mutiplayer zo goed dat ik de singleplayer nog nooit gedaan heb. Misschien moet ik m maar installeren. Ik heb m full price gekocht omdat die multiplayer demo zo gruwelijk goed was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Zipportal het volgende:
Van Soldier of Fortune is een vervolg gemaakt. Soldier of Fortune 2 Double Hellix heet ie. Heeft ondertussen ook een goldpatch gekregen, waarmee je meer wapens en levels kreeg. En ja het spel is zowel als singeplayer te spelen of multiplayer.
Alsmede FPS en TBS en empire builders en city builders en tycoons en single player RPG's en adventures enz. enz. enz. En laten dat nou precies mijn favo genres zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik eerlijk ben komt er echt geen drol uit op de PC. De consoles nemen alles over. Alleen MMORPGs en real time strategy doet het goed op de pc...
Anders lees je even het topic doorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:08 schreef RickoKun het volgende:
nogmaals, ik geloof er geen drol van dat je 10 jaar niet hebt gegamed. En al helemaal niet dat je zogenaamd niet weet wat er op de game markt is.
Op gameplay gebied zijn de laatste 10 jaar toch wel meer dingen veranderd naar mijn gevoel. Zoals squad-based shooters als Swat 4, Rainbow 6, Star Wars republic commando(Moest hem gewoon ff noemen. Zo'n leuke game. alleen een beetje kort) . En meer stealth games zoals splinter Cell, Hitman, Project IGI.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef speknek het volgende:
Je kunt die hele tien jaar PC games makkelijk overbruggen met slechts twee of drie spellen. Het zijn namelijk vrijwel allemaal iteraties van bestaande genres. Goede spellen, daar niet van, maar je kunt net zo goed wachten tot er weer een nieuwe topper uitkomt, want die is ongetwijfeld verder geėvolueerd dan wat mensen je hier aanraden.
Er zijn naar mijn idee 2 nieuwe genres bijgekomen die je hebt gemist in die jaren, en waarvan het een eyeopener is om die te spelen. Ten eerste de Sandbox game, speel hiervoor een van de 3D Grand Theft Auto's (GTA3, Vice City of San Andreas, welke je het leukst vindt hangt vooral af van welke setting je het meest interesseert). Ten tweede de Massively Multiplayer Online spellen. In het actiegenre kun je het beste Battlefield 2 kopen, in het RPG genre World of Warcraft.
Eventueel als je veel van strategie games houdt zou je een Total War game kunnen proberen, dat is ook nog redelijk vernieuwend.
Precies en...¤ 49,95? bij de FRS in de schappen. Als je gelukt hebt is het al in prijs verlaagd en ben je na aanschaf wel even zoet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Alle C&C games op deel 3 en Survivor na van de zowat afgelopen 10 jaar.Wel goede start om alles in te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |